devalanteriel Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Fan, Colbin ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 http://se.pokernews.com/live-reporting/2011-world-series-of-poker/event-58-no-limit-hold-em-championship/post.37665.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 de såg fel på sina händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Är det bara jag som inte är patriot och istället hejar på den som förtjänar att vinna? Colbin verkar dessutom vara väldigt tråkig TV. Jag håller med på det sista Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Finns det någon annan sport/spel där expertkommentatorerna i praktiken inte har en aning om vad de pratar om? Igår Helmuth, idag Esfandiari. En mycket rolig och väldigt lärorik läxa från dem båda: Hur du spelar en låg parad bräda OOP. tex 224. Helmuth: Man måste raisa om man inte har något starkt, man kan inte syna OOP. Esfandiari: Det är dåligt att raisa, om man inte har en hand -- då är det bra, eftersom man inte kan reppa något. Frågan är vems lösning som är sämst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Det är fortfarande bättre än Norman Chad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Nu jinxade du igen. Per vann med QQ vs KK.Hade gått tvärtom annars. Sista turren jag bjuder på beskydd, i fortsättningen kostar det 2 % av turrens värde för att jag ska anti-jinxa. Dyrt att låta bli,,,Hem med Pöörr, han har inget att göra med proffsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Även om Sands vinner är hans största klonk i livet flickvännen. mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Även om Sands vinner är hans största klonk i livet flickvännen. mums. Hon lämnar ju honom nu när hon klonkar stort Att Pöör ligger 22/57 och ändå är CL vid sitt bord måste ju vara rätt ovanligt, kör hårt, gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Hans nya bord är nog jättebra för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Hans nya bord är nog jättebra för honom. Är det du som är Sören om du vågar outa ? mvh glada icke-schweizaren! Take care resten av WSOP vistelsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 haha, wtf Jag har 7000+ inlägg och har haft mitt riktiga namn i signaturen under samtliga. Grats till pengarna, synd det inte gick längre. Nästa år osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 haha, wtf Jag har 7000+ inlägg och har haft mitt riktiga namn i signaturen under samtliga. Grats till pengarna, synd det inte gick längre. Nästa år osv Hahah. Inte varit medlem så superlänge ! tackar, ja bättre lycka nästa gång. Men som sagt var så short i många dar så bara nöjd att alla lighta repush gick igenom och jag blev kvar så länge som jag blev även fast den sisita potten blev rätt stor! Nöjd! Om inte annat så syns vi nästa år om du fortfarande är kvar i vegas, take care! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Jag är varken Sören eller i Las Vegas alltså... men yes, det gör vi kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Jag är varken Sören eller i Las Vegas alltså... men yes, det gör vi kanske! haha fisk man är... lol. Du uppdaterade så frekvent så var en 80 procentare. sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 http://nlt.se/startsidan/lidkoping/1.1294833-robin-fran-lidkoping-hogt-upp-i-poker-vm =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Vet inte om den här postades igår men den var rolig iaf. Guy Gives Up Kings After Per's Pressure Here's an interesting one primarily involving Per Linde and Guy Gorelik. The hand began with Sam Barnhart raising to 85,000 from the cutoff seat, then Linde called from the button. Next to act, Gorelik reraised to 285,000 from the small blind, forcing out the big blind. Both Barnhart and Linde called the reraise. The flop came , and Gorelik led with a bet of 465,000. Barnhart got out, but Linde raised to 1 million from the button. Gorelik went deep into the tank, then finally emerged to fold his hand face up -- . As he collected the chips, Linde seized the opportunity to show one of his hole cards -- the ! Gorelick now has about 1.6 million, while Linde pushes up to 4.7 million. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Även om Sands vinner är hans största klonk i livet flickvännen. mums. Såg en intervju med henne. hon verkade rätt tråkig och konstig. Inte så värst snygg heller imho. Han kan få bättre, speciellt med sina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 http://www.pokernews.com/live-reporting/2011-world-series-of-poker/event-58-no-limit-hold-em-championship/post.194530.htm Fick inte Linde det svagaste möjliga bordet? Naturligtvis väldigt positivt för honom men också tråkigt för oss, då vi med all säkerhet inte kommer få se honom live om han inte blir flyttad. Vilka bord tror ni blir feature och secondary ikväll? Min gissning: Feature - 312, Secondary - 324 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Jo, det är det klart bästa bordet att sitta på. Tror som du om featureborden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 när börjar streamen ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 när börjar streamen ikväll? 21.30 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tomivey Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Vilka bord tror ni blir feature och secondary ikväll? Min gissning: Feature - 312, Secondary - 324 Feature - 312, Secondary - 326 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 http://yatv.ru/pokerofflive är igång iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 dom sa precis att Per bustat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts