sommarpeng Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 Frågan är alltså; hur många piskrapp förtjänar man om man träffar royal flush utan att upptäcka det? Jag skäms över att berätta det, men detta är alltså något jag lyckades med häromdagen. På något sätt fick jag för mig att jag "bara" hade Äss-hög stege, men blev rädd att motståndaren hade träffat färgen. Därför fegade jag ur och vågade inte riktigt beta av. Kan ni förlåta mig? Kan jag förlåta mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 hur många piskrapp förtjänar man om man träffar royal flush utan att upptäcka det? Tills döden inträder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 0. Lättare att få betalt om man inte vet att man har monster. MVH: Har hänt mig också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Jag har också checkat bakom en royal på river (historiken finns någonstans i min dagbok), men slipper helst piskrappen då jag har lite känslig hud. Kan tänka mig livstids halshuggning eller annan likvärdig bestraffning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Bra för balansen om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 You can never be too cautious. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Har Dan bytt nick!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts