johanhall Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Spelet är $5/10 9 manna på Turning Stone, suttit vid bordet i 2 orbits - Fi är en ung kille med ungefär $2000 har raisat pre 5 ggr på ungefär 20 händer å tagit hem potten vid c bet. Han syna en raise från EP på btn, flop T8K, PFR c bettar och han synar, turn är en 6 som ger han nötstegen. PFR bettar igen och får en överbets shove mot sig av FI. PFR foldar AK faceup och FI visar 79o för nutz. Vid handen i fråga hade jag inte spelat en hand innan då jag varit rätt kortdöd. UTG+1 och +2 limpar, jag höjer till 50$ från CO med AJs och får syn av fi på knappen - resten foldar. Jag har runt $1000 och han täcker. Flop (~$130) AhTh9r. C bettar 80 och han synar snabbt. Turn är Ar ($300) Så brädan är At9A med 2 fd. Turn är obv det bästa i leken så jag skjuter ett vb på $170. Direkt efter annonserar fi att han är AI. Vad gör vi? Har ungefär $650 bakom. Citera
JackVegas Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 synar relativt snabbt med angett stackdjup, dels för att han är "internetkid" () och för jag inte tror du kan hitta vik mot hans range Citera
Mattie Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Antar att du förlorade handen eftersom du postar den här och isåfall är det osis, men allt annat än blixtsyn med bara 65bb bakom vore felspel. Citera
johanhall Postad 21 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2011 haha ne, jag foldade och han vek upp KQo =( lätt å va efterklok, är väl egentligen autosyn men kunde inte hitta något som han skulle pusha med som jag slår, folk spelar generellt drag väldigt passivt Citera
SasaMatic Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 yes det som slår dig är ju i princip bara AQ-AK med tanke på hans straightforwardness innan, ännu mer riktat åt bara AQ Citera
Recommended Posts