mirho Postad 19 Maj , 2011 Rapport Postad 19 Maj , 2011 Yo biatches. Har spelat poker på heltid nu i ca ett halvår. Håller till på SVS 2/4, 2.5/5. Tänkte resa iväg nu och grinda utomlands. Land kvittar, bara det är för jävla varmt. Har inga polare som har råd eller tid att åka runt i världen så man får väl vända sig hit. Grinders som sitter utomlands nu (eller någon som har planer på att åka), hojta! Lite om mig: 22 år, bosatt i Västerås. Citera
Nilsguru Postad 19 Maj , 2011 Rapport Postad 19 Maj , 2011 Jag har samma banor som du .. Dock skall jag åka iväg Maj - 2012 Vad nickar du på svs? Citera
Flinten Postad 19 Maj , 2011 Rapport Postad 19 Maj , 2011 tja mannen! Sitter i Barcelona, grindar just nu på bra lina . svs. Stannar här till hösten. Det har börjat bli riktigt varmt nu och turisterna kommer. Sjukt bra fest här. Bra löpträning. Brukar springa intervaller uppför montjuic med utsikt över staden och havet. Skandinaver överallt som är jävligt glada hela tiden, och festsugna. Rekommenderar staden om du vill bo här typ 4-5 månader. Över sommaren alltså och en bit in på hösten. Citera
Toxen Postad 19 Maj , 2011 Rapport Postad 19 Maj , 2011 tja mannen! Sitter i Barcelona, grindar just nu på bra lina . svs. Stannar här till hösten. Det har börjat bli riktigt varmt nu och turisterna kommer. Sjukt bra fest här. Bra löpträning. Brukar springa intervaller uppför montjuic med utsikt över staden och havet. Skandinaver överallt som är jävligt glada hela tiden, och festsugna. Rekommenderar staden om du vill bo här typ 4-5 månader. Över sommaren alltså och en bit in på hösten. Hur bor du? Och vad betalar du för det? Citera
Recommended Posts