olalun Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Behöver hjälp med förslag på några olika schyssta inne och utelekar till midsommarafton. Vi ska ha en liten "skiva" och tydligen var det jag som skulle styra upp lekarna . Har dock inga på lager, så jag skulle vara enormt tacksam för några förslag. Glad Midsommar! Citera
Illuminated Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Du bor i Pite så div. scoterlekar kan passa, annars fumkar ju klädpoker. Citera
Swede Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 NL Texas Holdem, skitbra midsommarlek Citera
olalun Postad 24 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2005 Du bor i Pite så div. scoterlekar kan passa,annars fumkar ju klädpoker. Väntar faktiskt på en leverans av en vattenskoter, men den befinner sig tyvärr i en cointainer i Rotterdam. Min snöskoter står i sommarförvaring, så den får nog vara. Så behöver nog några fler förslag för att ro i hamn detta! Citera
pozz2 Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 beror på ålder på er o hur stort spritintaget blir så kan ja en del men dom pallar ja inte skriva ner,annars har du min bästa kompis här som säkert kan hjälpa dig Citera
TotalFarsa Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Har hört att myggen är osm elefanter där uppe i nborrland... Så be polarna ta med älgstudsarna och se vem som kan fånga flest!!! /TF Citera
scouserandy Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Jag skall också ha en skiva hemma idag och då är kubb och fyllekrocket obligatoriskt. Citera
blukah Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 det ska tydligen gå och kombinera kubb och krocket och spela det samtidigt. I kubb kör man i lag och krocket kör man individuellt.. samtidigt på samma plan, får anpassa planen lite så det inte krockar helt men mycket är bra. så kan man köra med att man får intreaktera, dvs klot får ha ner kubb och det räknas som träff, eller tvärt om. Har inte spelat det själv men har hört talas om andra som gjort drängfulla. Citera
fl0w Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 Klädpoker är väl alltid lämpligt. Skall det dansas har vi bra exempel på midsommardanser här. Citera
Recommended Posts