Partneransvarig Postad 17 Maj , 2011 Rapport Postad 17 Maj , 2011 PartyPoker står för denna veckas medlemsturneringar. Traditionsenligt kör vi igång på torsdag, då med $500 extra i potten och ett inköp på $5+1. Sedan avslutar vi veckan med $10+1 i inköp, men då med $1 000 i adderat värde. Som vanligt lär det bli riktigt fina övervärden i dessa turneringar! Namn: PSE $500 added NL Hold'em (#2241866) Tid: torsdag 19 maj kl 20:00 Inköp: $5+1 Adderat till potten: $500 lösenord: namnetpåveckodagenturneringenspelas påplusbokstavensplusordetgryta (tot 13 bokstäver) Namn: PSE $1000 added NL Hold'em (#2241958) Tid: söndag 22 maj kl 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: $1000 lösenord: namnetpåveckodagenturneringenspelas påplusbokstavensplusordetaction. Bokstavenöbytsmoto (tot 13 bokstäver) Har du inget konto på PartyPoker går det bra att öppna ett här! Citera
Existing-user Postad 17 Maj , 2011 Rapport Postad 17 Maj , 2011 Låsta till nordiska ip som vanligt på PP, eller? Citera
Slipknot345 Postad 17 Maj , 2011 Rapport Postad 17 Maj , 2011 Hoppas först reggad riggen funkar på 11 dollarn Citera
sharken Postad 18 Maj , 2011 Rapport Postad 18 Maj , 2011 Hoppas först reggad riggen funkar på 11 dollarn Gäller inte på Party "först in först ut" är det som gäller Citera
Wipen Postad 19 Maj , 2011 Rapport Postad 19 Maj , 2011 Tjenare! Skriver inte så mkt på forumet men har bara en lite fundering angående denna och egentligen andra medlemsturneringar också. Det står ju så här i reglerna angående medlemsturneringar. "Medlemsturneringar på Poker.se är tillgängliga för de som skapar pokerkonton via våra länkar, eller använder någon av våra bonuskoder." Tolkar jag det rätt om jag tolkar det på ett sådant sätt att jag som inte använt länkarna från poker.se för att regga mig på PartyPoker inte får vara med i denna medlemsturnering? Eller gäller kanske det här bara frirullar? Citera
XeroxFin Postad 19 Maj , 2011 Rapport Postad 19 Maj , 2011 Tolkar jag det rätt om jag tolkar det på ett sådant sätt att jag som inte använt länkarna från poker.se för att regga mig på Party Poker inte får vara med i denna medlemsturnering? Eller gäller kanske det här bara frirullar?Det varierar mellan olika pokerrum, bl.a. på WilliamHill och Titan krävs det att du reggat via poker.se för att öht kunna registrera. På andra ställen, bl.a. Party, räcker det med att du har lösenordet. Citera
joffus_87 Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 passordet er lagt ut på http://www.nordiskpokerforum.com Citera
spOOn Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 hej, min danske PC kan skriva svensk ö via koden [ALT]0246... - Men det funkar inta, jag fyllar i lösenordet, WRONG Password...! Hvad gör jag då ?? Kan ni hjælpa ? (søndag/söndag).. REDIGERAD...--- man bytar ö mot o ..tack så mycket.. Citera
scarface4 Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 hej, min danske PC kan skriva svensk ö via koden [ALT]0246...- Men det funkar inta, jag fyllar i lösenordet, WRONG Password...! Hvad gör jag då ?? Kan ni hjælpa ? (søndag/söndag).. REDIGERAD...--- man bytar ö mot o ..tack så mycket.. Korkat lösen, missa turneringen, så jävla förbannad nu Citera
Recommended Posts