kurtan Postad 16 Maj , 2011 Rapport Postad 16 Maj , 2011 Länken Visa alla dagens inlägg http://www.pokerforum.nu/forum/search.php?do=getdaily funkar ej i Internet Explorer 9. Felmeddelande : vBulletin-meddelande Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer. Citera
devalanteriel Postad 17 Maj , 2011 Rapport Postad 17 Maj , 2011 Tack för rapporten. Jag vet troligen vad felet är men en bugg hindrar oss fn från att patcha det. Citera
kurtan Postad 28 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2011 Hur går det? Kommer du något närmare en lösning? Ibland funkar det, men för det mesta funkar det inte. Just nu funkar det för mig, men det funkar inte för en kompis. Det har även hänt att det funkat för honom, men då har det inte funkat för mig... Intressant problem... Citera
devalanteriel Postad 28 Juni , 2011 Rapport Postad 28 Juni , 2011 Nope, tyvärr inte... jag vågar inte installera eller uppgradera, vete fan vad som pajar då. Citera
okocha Postad 28 Juni , 2011 Rapport Postad 28 Juni , 2011 har ofta samma problem på iphonen. nya inlägg är samma sak Citera
Hyler Postad 29 Juni , 2011 Rapport Postad 29 Juni , 2011 Har också haft samma problem. Lösning: I adressfältet dyker det när man går till pokerforum.nu upp en grå ikon som ser ut som ett sönderrivet pappersark. Klicka på den så att den blir blå för att slå på Kompatibilitetsvy, logga in, och det funkar. Citera
MikeTime Postad 29 Juni , 2011 Rapport Postad 29 Juni , 2011 har ofta samma problem på iphonen. nya inlägg är samma sak +1 Citera
Recommended Posts