Zumsar Postad 10 Maj , 2011 Rapport Postad 10 Maj , 2011 I'm back! Fylleslaskade lite på stars och turade hem ett paket till UKIPT Cork, Irland med andra ord. Eventet pågår 19-22 maj med ett inköp på €500+60. Går även ett HR-event för €1500+120. Mer info: http://www.ukipt.com/tournaments/cork/ SNÄLLA, säg mig att någon mer forumit ska dit så att jag slipper uggla för mig själv när jag ska smaka på livepoker igen. Anyone? Citera
sqzsumsleep Postad 11 Maj , 2011 Rapport Postad 11 Maj , 2011 Om ett år snap-åker jag dit. Lycka till Citera
devalanteriel Postad 11 Maj , 2011 Rapport Postad 11 Maj , 2011 Uggla för dig själv? Du ska till Irland! Ut på barerna och drick. Citera
NorthQ Postad 12 Maj , 2011 Rapport Postad 12 Maj , 2011 Hoppas du vann hotell och flyg kompensation också. Känns sjukt ovärt att betala flyg och hotell själv för en 560 Euro turre. Citera
Elitloppet Postad 12 Maj , 2011 Rapport Postad 12 Maj , 2011 din game selection på fyllan är under all kritik, på fyllan slaskar man sattar till varma destinationer och inget annat! Citera
MikeTime Postad 12 Maj , 2011 Rapport Postad 12 Maj , 2011 Om inte min majsemester hade nekats av en benhård personalfördelare hade jag faktiskt lätt hängt på. Finns ju bara fördelar här: *Ett inköp till och med lågstejksMike har råd med. *Vackert och trevligt land. *Går att hitta hyfsat billiga flygstolar dit. *Bra öl! Citera
Recommended Posts