rilleg Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2006 "rillegAvancerad pokerskribent" vem e avensjuk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2006 "rillegAvancerad pokerskribent" haha tänkte samma sak jag med Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 spela nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 aha, tack för bra svar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 En smula OT, men det verkar ju vara OK här : Vem är egentligen konjakrolf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 En smula OT, men det verkar ju vara OK här : Vem är egentligen konjakrolf? EN hyfsat stabil positionsspelare som konstant letar stake på crypto. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 onas- nice call, Khigh says:nu ska det supas Jonas- nice call, Khigh says: jobba nu rille richard ( SINGAPORE ) says: :9 richard ( SINGAPORE ) says: vi ska t ill zooet richard ( SINGAPORE ) says: sen kanske drink richard ( SINGAPORE ) says: zook var ju så jävla fullt igår Jonas- nice call, Khigh says: zouk är stängt kompis richard ( SINGAPORE ) says: zooooet chard ( SINGAPORE ) says: midnigt zoo Jonas- nice call, Khigh says: zooet är ett annat sället? Jonas- nice call, Khigh says: äre nattklubb alltså? ichard ( SINGAPORE ) says: djur... Jonas- nice call, Khigh says: tilta mig inte Jonas- nice call, Khigh says: får man sprit där? lol dock inte jag du pratade med Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2006 En smula OT, men det verkar ju vara OK här : Vem är egentligen konjakrolf? konjakrolf är den den killen som alla önskar de kunde plocka fram i dåliga lägen.. men det är över nu.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2006 En smula OT, men det verkar ju vara OK här : Vem är egentligen konjakrolf? EN hyfsat stabil positionsspelare som konstant letar stake på crypto. ganska bra beskrivning.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2006 idag håller vi på vår vän SAMUEL som är chippie i betfair asien poker tour. EN GÅNg i LIVET Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 seriöst? vi lär drogtesta svenskarna snart..hur mår ni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Vad raisar du till 36 med och vad raisar du till 44 med? alltid undrat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jack_Knife Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Vad raisar du till 36 med och vad raisar du till 44 med? alltid undrat. för att sätta g(rille)r i huvudet på en åsna som dig kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Vad raisar du till 36 med och vad raisar du till 44 med? alltid undrat. för att sätta g(rille)r i huvudet på en åsna som dig kanske? Första kortet rött, 36. Första kortet svart, 44. Eller om det var tvärtom.. hmmm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2006 Vad raisar du till 36 med och vad raisar du till 44 med? alltid undrat. 36= 5k back 44 = 20k back give or take 10k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 36= 5k back 44 = 20k back give or take 10k har du varit back någon gång i livet? EDIT: -5+10=5 nu fattar jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jack_Knife Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 varför sitter du och shortstackar på ongame 5/10 din åsna?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 1. För jag är gul? 2. För det kanske inte är jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Vill pappa ha en fernet till jul? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Vill pappa ha en fernet till jul? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Vill pappa ha en fernet till jul? rilleg spelar inte poker rilleg är nykerist rilleg gillar ej resa runt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Vill pappa ha en fernet till jul? rilleg spelar inte poker rilleg är nykerist rilleg gillar ej resa runt Rilleg bangar feta fester i Uppsala... Skojar bara med dig gubben, jag fattar, men de va synd att du inte kom. De blev väldigt lyckat tillslut... får ta de en annan gång, ha de! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2006 ramzi + rail = ej sant Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 lirade poker här i vegas mot en amerikan med polare i gävle... glasögon, mörkt hår. hörde inte ritkgit men tror de var rilleg jag skulle hälsa till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2006 aha,.. ja.. det var danny du träffa... min rika judepolare som äger halva new york... hoppas han var trevlig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts