Gå till innehåll

rilleg - The End -


rilleg

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hybris-Mats vill säkert köra en saftig heads-up!

 

han har redan fått sig en läxa och dessutom tycker jag om grabben för mkt

 

det är lite brist på updated med hh och de nya siterullebyggande pga av att det har hänt helvetiskt mkt konstigt på de sista dagarna så pokerrullarna på de nya sidorna har inte direkt kommit i första fokus.. men just nu är det mkt nötgrind på b2b och party lol.. siter här näst att smaka är prima och ongame.. det är målen än så länge men deras supporter är apkass

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag röstar på att du är Nördjonny deluxe... kanske?

 

Shit har du träffat Rillégg kanske? Det är killen som får Dolph Lundgren att blekna, vill jag be att berätta (ett Rilleg-tillägg). Ibland kanske pappa behöver hjälpa till med en knuff i sidan men sen flyter det på som bara den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för att bli bra i poker räcker det inte att vara lagom eller normal, tro mig jag har inte träffat en enda normal poker lirare

 

från ubersmarta junkies till nördjonny

Jag röstar på att du är Nördjonny deluxe... kanske?

 

 

nej jag är den snygghögljudda skåningen med stortsjälvförtroende som tar för mkt plats och för stort hjärta,

 

ps avensjuk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man börjar semi-normal, sen så spelar man poker och upptäcker att det går att vinna och förlora mkt. Omedvetet så blir man lite sjukare för att man börjar vänja sig vid swingsen (ekonomiska och psykiska). Sen kommer den där perioden i alla pokerspelares liv. Ens första riktiga maskin då man skiter i allt. Efter det kanske man tror att man är semi-normal igen, men det är man inte. Dörren har bara öppnats, sen om man fortsätter med poker efter detta så grindas bara sjukhetsnivån upp. Och till slut så är du så sjuk att du till och med vet hur fiskarna på party tänker. Med andra ord så är det då du blivit som RilleG och alla andra stora vinnare i poker.

 

För att bli så sjuk och så stor vinnare på poker så måste man genomgå sjukt mkt onormala grejjer (vissa ganska roliga), vissa vet vad jag menar andra inte.

 

Tralala

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för att bli bra i poker räcker det inte att vara lagom eller normal, tro mig jag har inte träffat en enda normal poker lirare

 

från ubersmarta junkies till nördjonny

Jag röstar på att du är Nördjonny deluxe... kanske?

 

 

nej jag är den snygghögljudda skåningen med stortsjälvförtroende som tar för mkt plats och för stort hjärta,

 

ps avensjuk?

 

Absolut inte, jag tyckte bara det var lite kul att du kategoriserade alla pokerspelare i två kategorier när du själv säkerligen ser dig som en "bra pokerspelare", ergo, du är en av de två alternativen? =) Fack it, trodde skämtet var uppenbart och att du bjöd på den. hare hare o kanin kanin!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för att bli bra i poker räcker det inte att vara lagom eller normal, tro mig jag har inte träffat en enda normal poker lirare

 

från ubersmarta junkies till nördjonny

Jag röstar på att du är Nördjonny deluxe... kanske?

 

 

nej jag är den snygghögljudda skåningen med stortsjälvförtroende som tar för mkt plats och för stort hjärta,

 

ps avensjuk?

 

Absolut inte, jag tyckte bara det var lite kul att du kategoriserade alla pokerspelare i två kategorier när du själv säkerligen ser dig som en "bra pokerspelare", ergo, du är en av de två alternativen? =) Fack it, trodde skämtet var uppenbart och att du bjöd på den. hare hare o kanin kanin!

 

jo jag förstod och ville svara med en salting tillbaka typ :) Jag sätter mig nördjonny kategorin då :) sen ser jag inte mig själv som en bra pokerspelare dock..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja dagen har verkligen gått smärtfritt och rullebyggandet har gått fina på mina "nya" sidor

 

b2b = plus 3000 euro

prima = plus 5000 dollar

party = plus 4500 dollar vilket ger en väldigt fin dagsinkomst, en av mina bättre, runt 13 000 dollar

 

rullarna är nu på väg över 20k på både b2b och prima där vi starta runt 7 på båda... och imorrn blire o kontakta bet24 för rulleskapande där också, det innebär att mina 4 kärn sidor för cash blir party,prima,b2b och ongame med DIVERSE sporadiska inhopp på crypto och svenska. Detta är alltså nuläget.

 

nh gg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har skummat några sidor bakåt utan att hitta nåt handfast om vad de där rullebyggarprojektet går ut på..

 

Har du snubbar som du stejkar på de olika sidorna?

 

rullebyggar är primärt en sak för mig att finna motivation, att ha en hunger, sen har jag några hästar ute också ja men rullebyggandet är flr min egna skull plus att en del av gävle eliten delar konto..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rilleg gul på b2b

rilleg gul på party

rilleg gul på ongame

rilleg gul på liverullen

rilleg gul på prima

 

b2b = plus 3000 euro

prima = plus 5000 dollar

party = plus 4500 dollar vilket ger en väldigt fin dagsinkomst, en av mina bättre, runt 13 000 dollar

 

 

Kul att det finns killar som mår dåligt och heter gul på MSN när de bara har vunnit $13k. Började du att backa ett inköp eller? Sjukhus isf.

 

nh gg puss :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...