patrikn Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Tjenixen! Hade tänkt deposita och spela Ftops imorgon. Mina fråga till er är då: Törs man deposita på Fulltillt ännu efter allt som hänt, Är det fortfarande många som inte fått ut pengar ännu? Jag har fått ut cash från Pokerstars relativt snabbt, men vad har ni för erfarenheter från fulltilt senaste veckan? MVH Patrik Citera
Kallekula19 Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Jag har fått ut alla mina pengar och har nu satt tillbaka en del av dom och börjat spela där igen. Så jag litar på att det ska funka nu men tänker som säkerhet inte ha mer än nödvändigt där. Citera
mattsan Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Jag har ännu inte fått mina pengar från ftp till neteller, över 160h. Citera
Crappy Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Ta allt i någon av de befintliga Fulltilt trådarna, tack Citera
Recommended Posts