Gå till innehåll

Har någon fått ut pengar från Ft som cashat ut efter fredag?


Mysmacke

Recommended Posts

Bara om det processades redan innan Alderney stängde ned. Och om så hade skett hade du med högsta sannolikhet redan haft pengarna vid det här laget.

 

Jag läste på lite forum osv här..

Nån som tog ut pengar ett par dagar före mej har fått sina nu ..

Det har aldrig tagit mer än 3 bankdagar på ftp och nu är det väl upp i 15 snart...

 

Bläää behövde rullen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

samma sak med mig, tog ut 26e juni och det godkändes direkt. står ju dock klart och tydligt att det kan ta 10-15 bankdagar innan man får se pengarna på sitt konto så jag har fortfarande hoppet uppe om att pengarna kommer komma in, vi båda två gjorde det ju trots allt innan alderney stängde ner ftp.

 

Läste ju att folk efter black friday haft problem att få ut pengar för det har tagit 3ggr så lång tid som vanligt, så kanske något som pågått under ett tag.

 

blir dock lite förbannad för jag har mailat supporten ca 10 ggr och fortfarande inte fått något svar.

antar att dom slutat svara på support eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samma sak med mig, tog ut 26e juni och det godkändes direkt. står ju dock klart och tydligt att det kan ta 10-15 bankdagar innan man får se pengarna på sitt konto så jag har fortfarande hoppet uppe om att pengarna kommer komma in, vi båda två gjorde det ju trots allt innan alderney stängde ner ftp.

 

Läste ju att folk efter black friday haft problem att få ut pengar för det har tagit 3ggr så lång tid som vanligt, så kanske något som pågått under ett tag.

 

blir dock lite förbannad för jag har mailat supporten ca 10 ggr och fortfarande inte fått något svar.

antar att dom slutat svara på support eller?

 

Ja vi får hålla tummarna.. en kille tog ut den 23e .. han fick sina i måndags.. så det kanske finns hopp?

Antar att supporten drar in flera tusen mail nu från oroliga spelare så kan tänka mej att dom har lite att stå i ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja får vi hoppas, håller tummarna för dig med, jag behöver verkligen dom här stålarna också, har fan gulat alla andra konton och detta e pengarna jag ska leva på i juli månad haha.... jävligt dumt av mig jag vet, men ändå...

 

Ja.. jag behöver mina med... 20k är alltid 20k :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt. Om ngt är på g tycker jag att det hade varit schysst från sida att inte tillåta överhuvudtaget att man satte in pengar. jag var en av de som satte in (700 dollars) samma dag som de stängde ner hela skiten och det värsta är att de inte kommer ut och säger som det är. Jag tror att efter detta slutar jag att spela poker online. Min fru blir glad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ännu inga pengar efter 15 bankdagar, helt jävla otroligt. är pengarna frysta eller? eftersom jag inte har dom kvar inne på ett ftp-konto utan dom har mellanlandat någonstans hur fan ska man kunna bevisa något och få ut pengarna? Detta är ju fanimej helt jäkla otroligt.

Jävla alderney, någon som fått ut pengar som tog ut dagar innan ftp stängdes av ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt. Om ngt är på g tycker jag att det hade varit schysst från sida att inte tillåta överhuvudtaget att man satte in pengar. jag var en av de som satte in (700 dollars) samma dag som de stängde ner hela skiten och det värsta är att de inte kommer ut och säger som det är. Jag tror att efter detta slutar jag att spela poker online. Min fru blir glad.

 

Använde du dig av Mastercard eller Visa? Issåfall finns det kanske chans att du kan få tillbaka pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hej,

 

Eftersom jag är naiv och blåögd har jag inte försökt casha ut förrän idag.

 

Cirka 700 dollar. Jag hade inte gjort klart med KYC process, de underkände i april mitt foto på elräkningen.

 

I alla fall svarade jag på deras request att skicka in scannade kopior idag, och bad samtidigt om omedelbart uttag av alla pengar på kontot.

 

Vad kan jag förvänta mig hända? Snälla, inga kommentarer att jag skulle har gjort det tre månader sen, etc.

 

Snälla hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Eftersom jag är naiv och blåögd har jag inte försökt casha ut förrän idag.

 

Cirka 700 dollar. Jag hade inte gjort klart med KYC process, de underkände i april mitt foto på elräkningen.

 

I alla fall svarade jag på deras request att skicka in scannade kopior idag, och bad samtidigt om omedelbart uttag av alla pengar på kontot.

 

Vad kan jag förvänta mig hända? Snälla, inga kommentarer att jag skulle har gjort det tre månader sen, etc.

 

Snälla hjälp!

 

9780099288558_large_welcome-to-the-world-baby-girl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...

Jaja känns väl som att vi kommer få våra pengar tillslut även om man är orolig. Någon nämnde på twoplustwo att fulltilt tjänat mellan 1,2-1,5 mille USD dagligen sedan blackfriday. Det är tokhöga marginaler och en kassako. Det är just det som gör mig rätt lugnt trots allt. Fulltilt har inget att vinnna på att kursa och springa med pengarna, deras business är helt enkelt värd så mycket mer i det långa loppet och utifrån alla tänkbara värderingsmodeller. Hade det varit ett minde bolag hade det varit mer lockande för huvudägarna att smita och gömma sig i nåt litet land utan utlämnningsavtal.

Bump :mrgreen:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...