Swede Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Kubo, Om jag vore en kvinna... sa vore jag annu mer kar i dig an vad jag ar just nu (jag satter 20 sek pa att denna traden snart blir utklippt och blir en egen trad med rubriken i stil med "Swede karleksforklaring till Kubo") Citera
Swede Postad 23 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2005 jaha, ingen respons fran Kubo for att citera forra seklets basta poeter: quit playing games with my heart Citera
Milo Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 "Oops, I did it again" - Kubo ? Haha!¨ Alltså, den här forumet... är fan speciell. Citera
Swede Postad 25 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2005 "Oops, I did it again" - Kubo ? Haha!¨ Alltså, den här forumet... är fan speciell. som din grammatik Citera
Milo Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Men åh, jag försöker iaf. Sen första dagen här, då jag blev kritiserad av alla för att jag skrev "chatspråk", med massa förkortingar och grejer. Citera
Recommended Posts