Gå till innehåll

14/4 Medlemsturnering på William Hill med $500 adderat


Partneransvarig

Recommended Posts

Klockan 20 på torsdag smäller det på William Hill igen då våra brittiska vänner laddar upp med en medlemsturnering där de adderar $500 till potten och sätter en $25 bounty på Poker.se-redaktören Valterego ("TheValkyria" på William Hill).

 

Information om turneringen:

Namn: PSE5 (#512279331)

Tid: 14 april kl 20:00 (19:00 lobbytid)

Inköp: $5+0.50

Adderat till potten: $500 samt en $25 bounty på TheValkyria

 

Turneringen är låst så endast spelare som registrerat via Poker.ses eller Pokerforum.nus länkar kan delta i turneringen.

 

Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är gärna med ikväll... har lite problem att komma in på klienten, försökte få hjälp av Willhills rep senast det dom körde forumturre men nån hjälp fick jag inte... kanske ikväll ?? har pengar på kontot, men kommer inte ihåg mina iloggningsuppgifter.

 

Då får vi hoppas nån på WH ser detta med så kort varsel :) Men att få tag i inloggningsuppgifter brukar inte vara nåt jätteproblem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu gick forumoskulden. Varit medlem ett tag men aldrig skrivit. Ska visa mina skills ikväll! ;-)

 

Välkommen till PF och välkommen till turren :D GL HF!

 

I det här fallet så verkar det vara det,får ingen respons från deras support... men det kanske går en och en halv timme kvar.

 

Håller tummarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bump. Bara tio reggade spelare än så länge, krävs 20 för start. Lär bli duktigt med övervärde.

 

Hade varit bättre med exakt 20st. Nu är vi 25 reggade som får slåss om 10 priser...

 

Nu gick forumoskulden. Varit medlem ett tag men aldrig skrivit. Ska visa mina skills ikväll! ;-)

 

Välkommen till PF och välkommen till turren :D GL HF! Håller tummarna!

 

Skulle vara kul med en "debutant" som klonkar ok pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...