Partneransvarig Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 Klockan 20 på torsdag smäller det på William Hill igen då våra brittiska vänner laddar upp med en medlemsturnering där de adderar $500 till potten och sätter en $25 bounty på Poker.se-redaktören Valterego ("TheValkyria" på William Hill). Information om turneringen: Namn: PSE5 (#512279331) Tid: 14 april kl 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: $5+0.50 Adderat till potten: $500 samt en $25 bounty på TheValkyria Turneringen är låst så endast spelare som registrerat via Poker.ses eller Pokerforum.nus länkar kan delta i turneringen. Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här! Citera
Crappy Postad 12 April , 2011 Rapport Postad 12 April , 2011 Nu SKA jag plocka ner Valter :twisted: Citera
sharken Postad 13 April , 2011 Rapport Postad 13 April , 2011 Om Crappy tar TheValkyria i morgon kväll så tar ja Crappy på söndag för då måste det ju bli minst 50$ bounty :-P Citera
valterego Postad 13 April , 2011 Rapport Postad 13 April , 2011 Om Crappy tar TheValkyria i morgon kväll så tar ja Crappy på söndag för då måste det ju bli minst 50$ bounty :-P Hoho. Vi får se om herr Crap lyckas med sitt tilltag först. Citera
William Hill Poker Club Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Ni hittar turren under WH Exclusives. Välkomna ikväll och lycka till! Citera
mic Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Varför kan jag inte regga mig? Räcker det inte att man är medlem här eller måste man ha reggat sig via en affelänk? Citera
Crappy Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Turneringen är låst så endast spelare som registrerat via Poker.ses eller Pokerforum.nus länkar kan delta i turneringen. Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här! Varför kan jag inte regga mig? Räcker det inte att man är medlem här eller måste man ha reggat sig via en affelänk? Tyvärr Citera
mic Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Reggade ett konto på WH men missade att jag skulle regga mig via era länkar! Citera
valterego Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Bump. Bara tio reggade spelare än så länge, krävs 20 för start. Lär bli duktigt med övervärde. Citera
#LOUDmouth# Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Kom igen nu, bara 7 gubbar som saknas. Det är lätta pengar i en sån här fisktät turnering och det skulle vara synd om den inte blir av. /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Mer fisk i turren Jag är reggad! Loud, idag jobbar vi in ett FT så vi kan göra upp en gång för alla. Men vinner du ska jag ha revansch! Citera
valterego Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Kom igen nu, bara 7 gubbar som saknas. Det är lätta pengar i en sån här fisktät turnering och det skulle vara synd om den inte blir av. /#LOUDmouth# +1 Citera
overmuch Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 jag är gärna med ikväll... har lite problem att komma in på klienten, försökte få hjälp av Willhills rep senast det dom körde forumturre men nån hjälp fick jag inte... kanske ikväll ?? har pengar på kontot, men kommer inte ihåg mina iloggningsuppgifter. Citera
valterego Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 jag är gärna med ikväll... har lite problem att komma in på klienten, försökte få hjälp av Willhills rep senast det dom körde forumturre men nån hjälp fick jag inte... kanske ikväll ?? har pengar på kontot, men kommer inte ihåg mina iloggningsuppgifter. Då får vi hoppas nån på WH ser detta med så kort varsel Men att få tag i inloggningsuppgifter brukar inte vara nåt jätteproblem? Citera
overmuch Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Då får vi hoppas nån på WH ser detta med så kort varsel Men att få tag i inloggningsuppgifter brukar inte vara nåt jätteproblem? I det här fallet så verkar det vara det,får ingen respons från deras support... men det kanske går en och en halv timme kvar. Citera
Ugglemannen Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Nu gick forumoskulden. Varit medlem ett tag men aldrig skrivit. Ska visa mina skills ikväll! Citera
valterego Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Nu gick forumoskulden. Varit medlem ett tag men aldrig skrivit. Ska visa mina skills ikväll! Välkommen till PF och välkommen till turren GL HF! I det här fallet så verkar det vara det,får ingen respons från deras support... men det kanske går en och en halv timme kvar. Håller tummarna! Citera
jm_j Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Bump. Bara tio reggade spelare än så länge, krävs 20 för start. Lär bli duktigt med övervärde. Hade varit bättre med exakt 20st. Nu är vi 25 reggade som får slåss om 10 priser... Nu gick forumoskulden. Varit medlem ett tag men aldrig skrivit. Ska visa mina skills ikväll! Välkommen till PF och välkommen till turren GL HF! Håller tummarna! Skulle vara kul med en "debutant" som klonkar ok pengar. Citera
#LOUDmouth# Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Loud, idag jobbar vi in ett FT så vi kan göra upp en gång för alla.Men vinner du ska jag ha revansch! Deal! Men då måste jag nog skärpa mig, har redan i andra handen donkat iväg en tredjedel av stacken /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 För hela förbannade helvete!!!! Floppar stegen och fi går AI med uselt FD som självklart sitter på river Nu när man fått Loud vid bordet också, äntligen. Jag måste tilta av, ett gott råd. GÖR INGET DUMT I FORUMET DET NÄRMASTE!!!!!!! Citera
#LOUDmouth# Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 GÖR INGET DUMT I FORUMET DET NÄRMASTE!!!!!!! Som att påpeka att jag inte satt vid ditt bord då? Du får väl kalla in moderatorkollektivet för lite uppmuntrande kramkalas! /#LOUDmouth# Citera
valterego Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Tänkte just håna Crap för att han bustade tidigt när jag fick in markerna och mötte stålet. "blajarn" fick bountyn på $25. Citera
TotalFarsa Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 För hela förbannade helvete!!!! Floppar stegen och fi går AI med uselt FD som självklart sitter på river Nu när man fått Loud vid bordet också, äntligen. Jag måste tilta av, ett gott råd. GÖR INGET DUMT I FORUMET DET NÄRMASTE!!!!!!! Crappelicrapcrap, din tomte! Citera
Crappy Postad 14 April , 2011 Rapport Postad 14 April , 2011 Crappelicrapcrap, din tomte! Du som gammal moderator borde veta hur lätt det är att trycka på BAN knappen för, hmmmmm. "Vi kallar det personangrepp" Citera
Recommended Posts