Gå till innehåll

maximera 12 veckors spel


wieee

Recommended Posts

Fråga till er rutinerade rävar :>

 

Jag studerar heltid och kommer få ett fint sommarlov framöver på 12 långa veckor. Spelar på svs 1-2 o 2-4, är marginell vinnare, det är inte röda siffror iaf =)

 

Frågan är, ska man fixa en del (rakeback) på någon sida eller börja bonushora runt som gamla goda tider? Kan man få både och kanske t.o.m?

 

Vill ju få ut mesta möjliga under lovet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade Comeon nyligen, fick både 110% bonus och 33% rakeback som betalas ut varje vecka (prata med support så får du rakeback dealen också). Bonusen betalas ut med 5 dollar i varje omgång. Inte jätte mycket action på sidan men en del kontantbord är igång hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I och med att raken på Svenska Spel är hälften av vad den är på andra siter krävs det ju rätt bra bonusar för att man ska tjäna på att byta site. Men finns väl en hel del signupbonusar som motsvarar 100% rakeback.

 

Finns en del sidor som uppfyller detta dock tror jag det är svårt att hitta sidor som uppfyller bonusar som motsvarar 100% rakeback. ( har iof haft vänner som har haft mer än 100% i rakeback men bara under vissa perioder hos nya aktörer) vad skulle bolagen då ha för vinst. Eftersom TS spelar på en ganska låg nivå så är mitt tips att leta efter en sida som gynnar spelare på låga nivåer.

 

Kolla efter bra promos. Kanske där de erbjuder något rakerace eller liknande som är uppdelat efter vilken nivå du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jätte+1

 

Är du smart o driven så kommer du säkert tjäna bra pengar i framtiden nångång. Du är antagligen ung också så slösa inte en av dina få somrar på nåt så töntigt som att i bästa fall dra in småpotatis-pengar.

 

 

Har du ingen att ha asmycket kul med så gå ut o försök ha kul själv istället o skaffa nya vänner :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jesus Kristus Herre Gud. Inte fan ska du lägga upp en plan för att spela poker i 12 veckor, snacka om att slösa bort ett sommarlov. Visst, lira några sessioner i veckan, när du känner dig pigg och alert i skallen, men sänk inte livskvalitén för att grinda in lite småpengar om du inte måste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade ju inte tänkt sitta framför skärmen 12h dagen :>

 

Men driven, smart, ung och söt som man är hehe, så vill man ju maximera den eventuella vinst den tid man väl sitter och grindar.

 

Tack för era intressanta och givande svar =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...