Smitaren Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Följande regler gäller Vid medlemskap Följande regler gäller för medlemskap i Malmö Pokerklubb: 1. Medlemsskap måste lösas innan turneringen (kostnad 150kr för 2006). Det finns två sätt att göra det här på; *Antingen mailar man jens@malmopokerklubb.com med uppgifterna nedan! (föredras). Det ska i rubriken på mailet då stå ex. "Ny medlem: Nisse Johansson". I själva mailet skriver man sedan: För- och efternamn: Personnummer: Postadress: Postnummer: Telefonnummer: E-mail: Användarnamn: (För resultatlistor och eventuell hemsida senare) Alternativ två är att man löser det på plats innan turneringen. Vi föredrar dock alternativ ett. 2. Minimiålder för medlemskap är 18år. 3. Legitimation ska medtagas VARJE turnering. Har man inte med legitimation spelar man inte. 4. Mat och dryck köps på plats. 5. Medlemmarna ska följa uppsatta lokalregler vad gäller uppträdande. Citera
thorn Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Följande regler gäller4. Mat och dryck köps på plats. Alkohol? Citera
Stahl Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Alkohol är ett no-no i Malmö Pokerklubb. I alla fall i början. Citera
ATIX Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 och vi som bara vill supa då Läderbyxorna ska på Citera
Stahl Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Ber du snällt kan vi nog ordna fram lättöl. Citera
buggie Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Mina mail att bli medlem hos er kommer inte fram... Står nånting om att min ip adress inte är godkänd och anses som spam... hur gör jag för att undvika det???? Citera
Stahl Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Mina mail att bli medlem hos er kommer inte fram... Står nånting om att min ip adress inte är godkänd och anses som spam... hur gör jag för att undvika det???? Skicka mig ett PM här på forumet med dina samtliga uppgifter. Citera
JimmyPistol Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Hej! Jag mailade adressen ovan ang. medlemskap för ett par dagar sen. Tänkte höra om ni fått det? /Jimmy Hafström Citera
Smitaren Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Postad 27 December , 2005 Hej!Jag mailade adressen ovan ang. medlemskap för ett par dagar sen. Tänkte höra om ni fått det? /Jimmy Hafström Jag har fått ditt mail, men inte hunnit svara bara.. Varit fullt upptagen med att äta Hur som helst är inga turneringar inplanerade närmsta veckorna, så jag lovar att du inte missar någonting. God fortsättning! /Jens Citera
sa_ma Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Hej! Jag har skickat in samtliga uppgifter till nämda email adress. Undrar bara om ni fått mailet? MVH Sanny sa_ma Citera
Recommended Posts