Smitaren Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Malmö Pokerklubb är en förening som spelar turneringspoker. Vi håller till på Indigo (under biljardhallen) på Monbijougatan i Malmö. Hur du ansöker om medlemskap - se separat tråd. Medlemsavgift 2006: 150kr Åldersgräns: 18 år Legitimation ska kunna visas upp vid alla tillfällen i klubben! När ska spelarna dyka upp? Turneringen är lagd att börja kl 19.00. Registrering sker mellan 18.00-18.50. Kom gärna med marginal innan turneringen börjar. De som inte har lämnat uppgifterna ännu, som ska göra det på plats, kommer gärna så tidigt som möjligt. Var är det någonstans? Malmö Pokerklubb har sitt säte i RFSLs lokal Indigo. Den ligger på Monbijougatan 15 i Malmö, på andra våningen. Man kan förutom deras regnbågsflagga se en stor BILJARD och CAFE skylt, då biljarden har lokal under Indigo. Man kör på Bergsgatan (som man kommer på från Amiralsgatan). Man kan inte svänga in direkt på Monbijougatan, utan måste komma in "bakifrån". Det gör man genom att sväng in på Friisgatan som är en parallellgata till Monbijougatan. Denna gatan ligger precis bredvid nattklubben KB (kulturbolaget). För övrigt så finns det parkeringsplatser snett över Monbijougatan. Ifall ni är osäkra är ett bra tips att gå in på Eniro och söka på kartan där så man vet exakt var det är. Citera
Texie Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Finns det ngn pokerklubb i malmö där det ej krävs att man är 18 år? Citera
Smitaren Postad 6 November , 2005 Författare Rapport Postad 6 November , 2005 Finns det ngn pokerklubb i malmö där det ej krävs att man är 18 år? Förmodligen inte. Citera
Björnes1976 Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 När kommer ni igång med pokern igen?? Citera
Stahl Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 När kommer ni igång med pokern igen?? Vi kommer att gå ut med det en vecka innan vi sätter igång. Preliminärt blir det den 17e Januari som vi drar igång igen, men som sagt så kommer det att läggas upp här på forumet. Må väl! Citera
Lanzelot Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Vad blir det för medl.avg. för 2006? Citera
norre__ Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Ni har ingen egen hemsida malmö poker klubb? Ni borde öppna en=) har ni cash games? hur kan man kontakte er lättast? norre Citera
Stahl Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Ni har ingen egen hemsida malmö poker klubb?Ni borde öppna en=) har ni cash games? hur kan man kontakte er lättast? norre INFO: 2006 Citera
Rainman69 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Vi är några som undrar om det inte kommer kommer några nyb tävlingar snart, är lite sugna men som nyb är insatserna lite för höga just nu. Citera
Smitaren Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Vi är några som undrar om det inte kommer kommer några nyb tävlingar snart, är lite sugna men som nyb är insatserna lite för höga just nu. Går allt enligt planerna kommer vi arrangera gott om billigare turneringar så småningom. Håll ut ett tag till! Citera
Flushhead Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 använder ni er utav dealers eller passar ni kortleken bara Citera
Smitaren Postad 11 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2006 använder ni er utav dealers eller passar ni kortleken bara Dealers. Citera
Stefanthe Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Hej, en liten fråga. Det är så att jag känner att jag skulle behöva få hjälp att analysera mitt spel... Finns det möjligheter för detta om jag skulle välja att gå med i er klubb? Vänligen, Stefan Citera
Stahl Postad 20 September , 2006 Rapport Postad 20 September , 2006 Hej, en liten fråga. Det är så att jag känner att jag skulle behöva få hjälp att analysera mitt spel... Finns det möjligheter för detta om jag skulle välja att gå med i er klubb? Vänligen, Stefan Oavsett vad du gör spelmässigt på klubben kommer fem personer säga hur du borde ha gjort istället. Oftast har ingen av dom rätt men... Citera
Stefanthe Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Hahaha!!! Jodå det förstår jag alltför väl*le* Men det var inte riktigt så jag menade. Utan mer att man med någon annan brevid under tiden, senare eller som vid onlinespel kan titta på och läsa av ens spel och på så sätt gå igenom och analysera spelet och ens olika stragegier. Jaja, vi får väl se säg*le* Citera
Smitaren Postad 23 September , 2006 Författare Rapport Postad 23 September , 2006 Hahaha!!! Jodå det förstår jag alltför väl*le* Men det var inte riktigt så jag menade. Utan mer att man med någon annan brevid under tiden, senare eller som vid onlinespel kan titta på och läsa av ens spel och på så sätt gå igenom och analysera spelet och ens olika stragegier. Jaja, vi får väl se säg*le* Blir nog svårt att fixa Du får komma ihåg dom knepiga händerna och slänga upp under handanalys här på forumet istället. Citera
Stahl Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Gay poker klubb! Int elli gent skri vet! Citera
lazar Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 undrar bara om och när turneringarna kommer igång igen? Citera
Armiin Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 har turneringarna börjat igen? Citera
Recommended Posts