Gå till innehåll

Om Malmö Pokerklubb


Recommended Posts

Malmö Pokerklubb är en förening som spelar turneringspoker. Vi håller till på Indigo (under biljardhallen) på Monbijougatan i Malmö.

 

Hur du ansöker om medlemskap - se separat tråd.

 

Medlemsavgift 2006: 150kr

Åldersgräns: 18 år

 

Legitimation ska kunna visas upp vid alla tillfällen i klubben!

 

När ska spelarna dyka upp?

Turneringen är lagd att börja kl 19.00. Registrering sker mellan 18.00-18.50. Kom gärna med marginal innan turneringen börjar. De som inte har lämnat uppgifterna ännu, som ska göra det på plats, kommer gärna så tidigt som möjligt.

 

Var är det någonstans?

Malmö Pokerklubb har sitt säte i RFSLs lokal Indigo. Den ligger på Monbijougatan 15 i Malmö, på andra våningen. Man kan förutom deras regnbågsflagga se en stor BILJARD och CAFE skylt, då biljarden har lokal under Indigo.

 

Man kör på Bergsgatan (som man kommer på från Amiralsgatan). Man kan inte svänga in direkt på Monbijougatan, utan måste komma in "bakifrån". Det gör man genom att sväng in på Friisgatan som är en parallellgata till Monbijougatan. Denna gatan ligger precis bredvid nattklubben KB (kulturbolaget). För övrigt så finns det parkeringsplatser snett över Monbijougatan.

 

Ifall ni är osäkra är ett bra tips att gå in på Eniro och söka på kartan där så man vet exakt var det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
Hej, en liten fråga. Det är så att jag känner att jag skulle behöva få hjälp att analysera mitt spel... Finns det möjligheter för detta om jag skulle välja att gå med i er klubb?

 

 

Vänligen,

 

 

 

Stefan

 

Oavsett vad du gör spelmässigt på klubben kommer fem personer säga hur du borde ha gjort istället.

 

Oftast har ingen av dom rätt men...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha!!! Jodå det förstår jag alltför väl*le*

 

Men det var inte riktigt så jag menade. Utan mer att man med någon annan brevid under tiden, senare eller som vid onlinespel kan titta på och läsa av ens spel och på så sätt gå igenom och analysera spelet och ens olika stragegier.

 

Jaja, vi får väl se säg*le*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha!!! Jodå det förstår jag alltför väl*le*

 

Men det var inte riktigt så jag menade. Utan mer att man med någon annan brevid under tiden, senare eller som vid onlinespel kan titta på och läsa av ens spel och på så sätt gå igenom och analysera spelet och ens olika stragegier.

 

Jaja, vi får väl se säg*le*

 

Blir nog svårt att fixa :)

 

Du får komma ihåg dom knepiga händerna och slänga upp under handanalys här på forumet istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...