spiker1977 Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 http://www.pokerstatic.com/static-tv/a-kids-game-the-story-of-online-poker/ Citera
Elitloppet Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Sett den och gillar den faktiskt inte. Ingen direkt röd tråd eller egentlig poäng i min mening. Citera
sulla Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Vad är det med framgångsrika spelare och deras sätt att tala, de liksom skorrar fram orden likt henke larsson i en dassig intervju. Fattar inte att det sättet att prata är sjukt överrepresenterat bland framgångsrika onlinelirare. För de som inte fattar, lyssna på Robl, han är en av de värsta. Citera
erikgw Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Robl steker ju lite mitt i varje ord. Citera
svint0 Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 poker_sheep svensken låter ju också fantastiskt roligt. Om du är någon på forumet, no offence. Men det låter faktiskt roligt... Sen den där dr.giggy (kanadensaren), jösses....... Citera
Jakelamotta Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Sett den och gillar den faktiskt inte. Ingen direkt röd tråd eller egentlig poäng i min mening. Förstår din poäng men samtidigt rätt mitt i prick imo, förutom det där med att man gamblar om allting och värderandet av pengar. Fast åtminstone det första har några kraftigare samband om man talar om highstakesproffs antar jag. Citera
str1ke Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Tyckte faktiskt det var slöseri med tid att se denna, fast var kanske inte i rätt mode för att se den Citera
MJ Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Tack för att du lade upp den här (hade inte letat/hittat den annars). Inte så givande dock. Rekar "Pablos flodhästar" (svt play) om en man som spelade ultra highstakes och hans udda "husdjur". Citera
JackVegas Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Den är nog inte gjord för att ha någon "röd tråd", känns mest som att PG ville ge utomstående en bild om hur en pokerspelares vardag är. Tycker den är bra i det syftet Citera
Imfromsweden Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Sett den och gillar den faktiskt inte. Ingen direkt röd tråd eller egentlig poäng i min mening. +1 Citera
MJ Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Pokerlandet är otroligt mycket bättre (även om den är långt ifrån bra). Citera
Recommended Posts