Existing-user Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 1$ rebuy efter återköpsperioden. Hero har 6590 FI har 20000 Blinds 200/100 med 25 ante Hero plockar upp AsQh UTG och höjer 800. FI synar Flopp kommer 7k10k8h Jag cb 1100 och FI ställer mig all in. Standardfold? Spelade jag korrekt? Kan tyckas jävligt basic detta, men jag vill vara 100% på att jag spelar korrekt. Citera
blää Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 tja , folda ska du väl göra i alla fall.......och en mindre raise pre. Citera
Existing-user Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2011 tja , folda ska du väl göra i alla fall.......och en mindre raise pre. Hade jag raisat mindre hade jag nog fått 4 synare eller något. Inget jag önskar med aq. Citera
sixten32 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 alla har vell sina egna spelstilar Citera
svint0 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Hade jag raisat mindre hade jag nog fått 4 synare eller något. Inget jag önskar med aq. Det spelar väl ingen roll, i detta läget så får du ju syn av endast bättre händer, och kommer således ligga under oftare. Höjer du mindre, och träffar bra, och massa syner, blir det ju mer betalt eller hur?!??! Citera
Existing-user Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2011 Det spelar väl ingen roll, i detta läget så får du ju syn av endast bättre händer, och kommer således ligga under oftare. Höjer du mindre, och träffar bra, och massa syner, blir det ju mer betalt eller hur?!??! Jag är 110% säker på att jag långt ifrån endast får syn av bättre händer här. Citera
Joeduck Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Då kan du checka flop om du tänkt att lägga mot en all-in? Finns typ bara 45 och kq som inte ser denna flopp som spelbar, om de ändå gillar att syna in sig med skräp så känns det inte otroligt att de kastar in keramiken med drag oftare än de foldar. Själv tycker jag att AQ är en rätt medioker hand UTG. Citera
Recommended Posts