Snusarn Postad 22 Mars , 2011 Rapport Postad 22 Mars , 2011 På inrådan av MrTight så preliminäranmäler jag mig. Har hört mycket gott om de här turneringarna. Citera
Saxofon Postad 22 Mars , 2011 Rapport Postad 22 Mars , 2011 Aldrig varit med förut men ni verkar ha kul så jag anmäler mig med Citera
MikeTime Postad 22 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2011 Anmälda: Schoolbook Mike obv Crappy TotalSömnig Sandsater jm_j ValterErik Kovulainen Schtek-Bjoelle miata91 Galvanizer kobo SweetCharlotte JohnH Kristoffer N Magnus B Mats W Torax Hogge Sandra Bo Sandra Bu S Wiiand Omalley Drunken Penguin mceot Hygglo Ettan Grubbla Richard G Ängeln1 Ängeln2 Chrille A Affe2K okocha Nisze MrTight m1978 Jadbäck Saint Björnes magasin Loudmouth Pelle G Erik Svensson Gus-ovich Aceofclubs Petri Snusarn Saxofon Bara 13 platser kvar alltså. På inrådan av MrTight så preliminäranmäler jag mig. Har hört mycket gott om de här turneringarna. Om inte annat så är nog värdet mer än gott... Folk brukar slänga sina cg-marker omkring sig för att sedan hävda att det inte är deras. Aldrig varit med förut men ni verkar ha kul så jag anmäler mig med Det både gör och har du rätt i. Anmäler Petri fr vår klubb Berga välkomnar Boråsdonatorer. Citera
hubbahubba Postad 22 Mars , 2011 Rapport Postad 22 Mars , 2011 Aldrig varit med förut men ni verkar ha kul så jag anmäler mig med Duger "+1" som anmälan? Citera
bensjo Postad 22 Mars , 2011 Rapport Postad 22 Mars , 2011 Given om det finnesplats (gäststugan en bädd om det är ledigt) Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2011 Duger "+1" som anmälan? Absolut Given om det finnes plats (gäststugan en bädd om det är ledigt) En bädd bokad Jag är på Vad vore en Berga Open utan mr Rock ´n Roll? Välkommen! Anmälda: Schoolbook Mike obv Crappy TotalSömnig Sandsater jm_j ValterErik Kovulainen Schtek-Bjoelle miata91 Galvanizer kobo SweetCharlotte JohnH Kristoffer N Magnus B Mats W Torax Hogge (säng i gäststugan) Sandra Bo Sandra Bu S Wiiand Omalley Drunken Penguin mceot Hygglo Ettan Grubbla Richard G Ängeln1 Ängeln2 Chrille A Affe2K okocha Nisze MrTight m1978 Jadbäck Saint Björnes magasin Loudmouth Pelle G Erik Svensson Gus-ovich Aceofclubs Petri Snusarn Saxofon Håkan Svensson Bensjo (säng i gäststugan) Hubbahubba J-O Alfahanen Thuresson Ludvvig Rust Karl-Göran Kggk Strykis Cyntax Pinnen (titelförsvarare) Antisk 1 plats kvar! Citera
hogge75 Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Såg du mitt önskemål om sovplats? Edit: Tack Citera
kggk Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 hej! Det var ju trevligt sist så jag anmäler mig. Karl-Göran Citera
Strykis Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Jag kommer gärna ner och spelar kort med er igen (fick lov att muta sambon med en väska för att hon skulle släppa iväg mig) Citera
Cyntax Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Cyntax och Pinnen kommer! Pinnen måste försvara sin seger från senast och jag har en 8'e plats att försvara. Vi ses! Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2011 Jag kommer gärna ner och spelar kort med er igen (fick lov att muta sambon med en väska för att hon skulle släppa iväg mig) Lätt värt! Cyntax och Pinnen kommer!Pinnen måste försvara sin seger från senast och jag har en 8'e plats att försvara. Vi ses! ...och pinnen har en pokal innestående dessutom... Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2011 Anmälda: Schoolbook Mike obv Crappy TotalSömnig Sandsater jm_j ValterErik Kovulainen Schtek-Bjoelle miata91 Galvanizer kobo SweetCharlotte JohnH Kristoffer N Magnus B Mats W Torax Hogge (säng i gäststugan) Sandra Bo Sandra Bu S Wiiand Omalley Drunken Penguin mceot Hygglo Ettan Grubbla Richard G Ängeln1 Ängeln2 Chrille A Affe2K okocha Nisze MrTight m1978 Jadbäck Saint Björnes magasin Loudmouth Pelle G Erik Svensson Gus-ovich Aceofclubs Petri Snusarn Saxofon Håkan Svensson Bensjo (säng i gäststugan) Hubbahubba J-O Alfahanen Thuresson Ludvvig Rust Karl-Göran Kggk Strykis Cyntax Pinnen (titelförsvarare) jarne Antisk Snygg-Stefan miwu11 Reserver: Darvartagan PartyJack South East Dybban Optikern eloket jag är på om det fortf finns plats Du fick den sista! Citera
darvartagan Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Jag bokar in mig på reservplats Citera
affe2000 Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 fullsatt på tre dagar och nästan ett halvår i förväg. dåligt. Citera
TotalFarsa Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 fullsatt på tre dagar och nästan ett halvår i förväg. dåligt.Men så är det ju ett av Sveriges bättre vuxendagis med en hyggligt sympatisk lekledare. Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2011 Jag bokar in mig på reservplats Då kan du säkert räkna med en ordinarie plats fullsatt på tre dagar och nästan ett halvår i förväg. dåligt. Ja, sist tog det väl bara två dagar? Pokerboomen är över. Men så är det ju ett av Sveriges bättre vuxendagis med en hyggligt sympatisk lekledare. Vafan? Jag är ju osympatisk, fet, ful och luktar särdeles illa. Citera
TotalFarsa Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Vafan? Jag är ju osympatisk, fet, ful och luktar särdeles illa.Obv. SweetCharlotte som trollar mickes konto. Citera
valterego Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Vafan? Jag är ju osympatisk, fet, ful och luktar särdeles illa. Säljer du öl, Lill-Raymer? Citera
hogge75 Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 När kommer bordslottningen och personbeskrivningarna Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2011 Säljer du öl, Lill-Raymer? Ja, 85:-/st, 7 för en röding. Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2011 BORD 1 Cyntax Håkan Svensson Ängeln1 Sandra Bo Aceofclubs Torax ValterErik okocha Petri Darvartagan BORD 2 Richard G Chrille Andersson Schoolbook jm_j Ängeln2 miata91 Snusarn Pinnen Crappy Bjoelle BORD 3 Antisk Stefan Wiiand KristofferN Ettan Ludvvig Sandra Bu JohnH Omalley SweetCharlotte Karl-Göran KggK BORD 4 TotalFarsan Kobo-Benny Magnus B Mike Affe2K Nisze Jarne Bensjo LoudMouth MrTight BORD 5 Alfahanen Thuresson Erik Svensson Jens Jadbäck Pelle Gustafsson Grubbla Mats Wahlqvist Sandsater SaintBjörn Saxofon Mceot BORD 6 Galvanizer Kouvolainen Rust Strykis Hogge Drunken penguin m1978 Gus-ovich Hygglo Hubbahubba Snygg-Stefan Citera
Drunken_Penguin Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 BORD 6Galvanizer Kouvolainen Rust Strykis Hogge Drunken penguin m1978 Gus-ovich Hygglo Hubbahubba Hogge ska få chansen att dra ut mig igen alltså? FFFFFUUUUUU... Citera
Recommended Posts