Gå till innehåll

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

• 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66

Recommended Posts

Postad
Hur är batteritiden?

Batteritiden är helt gal1: http://www.swedroid.se/samsung-galaxy-s4-recension/#batteri

MIN HTC ONE X GICK OCKSÅ SÖNDER HÄROMDAGEN!!!

S4 är jag inne på. vilket löjligt sammanträffande.

rent prestandamässigt är det väl S4 utan att blinka om du står i valet å kvalet.

Precis, köpte precis en, får se om den håller måttet.

Vänta två månader och ta nya Iphone

Gerrej. :(

Lite semisjukt imo; Var på Tre och skulle köpa en S4 men det krånglade något med tanke på att den var så ny så fanns den inte i systemet att köpa utan abbonemang än (jag har redan ett långt abbonemang där, ville bara köpa telefonen löst och fortsätta på bindningstiden). Han sa tyvärr du får gå hem och beställa en via hemsidan, 6295kr skulle den kosta. På vägen till bilen i köpcentret så går jag förbi teknikmagasinet, tänker att de kanske kan ha den inne. 5999kr helt olåst på teknikmagasinet jämfört med 6295kr operatörslåst till Tre där man inte ens kunde impulsköpa den direkt. Easy choice. 8-)

• Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Taget

Får min S4 om en timme, återkommer med lite recension senare :)

MIN HTC ONE X GICK OCKSÅ SÖNDER HÄROMDAGEN!!!

S4 är jag inne på. vilket löjligt sammanträffande.

rent prestandamässigt är det väl S4 utan att blinka om du står i valet å kvalet.

1. Härmaparöv!

2. Din skitHTC har väl inte funkat som den ska på minst en månad? :mrgreen:

Postad
Första spontana känsla: game over for iPhone :)

Pillat lite på min också, baksidan är otroligt plastig men det är den enda nackdelen jag har hittat so far. Har iofs inte gjort nånting med den än förutom att krångla med att importera kontakter som jag äntligen styrt. :)

Postad
Pillat lite på min också, baksidan är otroligt plastig men det är den enda nackdelen jag har hittat so far. Har iofs inte gjort nånting med den än förutom att krångla med att importera kontakter som jag äntligen styrt. :)

Reaktion 2 efter att ha pillat och lekt lite mer: Weeeee fucking awesome :mrgreen:

Men det kommer helt klart ta ett tag att vänja sig efter att bara ha haft iPhone som smartphones.

Postad
Reaktion 2 efter att ha pillat och lekt lite mer: Weeeee fucking awesome :mrgreen:

Men det kommer helt klart ta ett tag att vänja sig efter att bara ha haft iPhone som smartphones.

Ja det är en jävla skillnad mot iphone, jag måste säga att HTC One X var den största wow-upplevelsen hittills i min mobiltelefonskarriär efter att ha gått från två iphones innan. Kan passa på och försöka reminiscea lite bland mina fallna kamrater sedan man skaffade telefon och prenumererade på tidningen Mobil och nördade :d:

Nokia 5190

Nokia 3310

Ericsson T29

Sony-Ericsson T68

NEC någonting första 3-telefonen med videosamtal

Sony-Ericsson Z800

Nokia N73

Nokia N80

iPhone 3G

iPhone 4

HTC One X

Samsung Galaxy S4

Rekommendera gärna nötarspel a la bike baron btw, har inte haft något sånt på ett bra tag. :(

Postad
Du kan ju trimma dina fordon, köpa nya fordon, nya banor osv. Underhöll mig någon månad iaf. :)

Det konceptet brukar wet my beak omss men just det här spelet tror jag tappade mig på elastomania-känslan som jag aldrig riktigt har gillat.

Ladda nyligen ner Lazorz som hittills är roligt. Pusselspel kan det nog kallas.

Rekar Edge

Spelet var kraftigt försinkat pga ett copyright-troll som nyligen åkte på tafsen i domstol: http://www.rockpapershotgun.com/2011/06/16/tim-langdell-loses-in-future-edge-trial/

Men, kul spel. Svårt på ett "men FÖR HELVETE, jag SKA klara av det"-vis :mrgreen:

*ninjaedit* finns obv till android

Ty! Ska tanka båda och återkomma med recensioner! :)

Jättebra/underhållande skrivet i pokermagazine :-D tack för skön läsning och fortsätt krossa!

Kul att höra, tack! :) Det var en rolig artikel att skriva, speciellt eftersom allt fanns så färskt i minnet. Krossa på själv också, GL!

Postad

Haha ja, dagbokstiteln kan tyckas lite missvisande. :) Spelat tre rundor den senaste veckan, gick rakt ut åt helvete. Blivit otroligt lätt-tiltad men det är nog för att man förväntar sig resultat liknande förra säsongen trots ett långt vinteruppehåll. Hur som helst nice att vara ute i naturen och kanske få till något slag iaf! Siktar på singel-hcp i år men är tveksam till om jag kommer vilja lägga ner den tiden som krävs för att nå dit...

Postad

komba med podcast så kan du nog få in lite extratimmar! apropå det, vad har du lyssnat på, något extra nice? kommer ihåg när du tog upp det =) har själv inte lyssnat på jättemkt men joe rogans har matats ständigt de senaste veckorna =)

Postad
komba med podcast så kan du nog få in lite extratimmar! apropå det, vad har du lyssnat på, något extra nice? kommer ihåg när du tog upp det =) har själv inte lyssnat på jättemkt men joe rogans har matats ständigt de senaste veckorna =)

Jag improviserar väldigt mkt och har inte särskilt mycket jag faktiskt följer. Plöjer allt pokermässigt, -- Pokernews' och 2+2s podcasts som är ganska schyssta. Sen fick jag tips om några entrepenör/marknadsbyggare- (ord? :)) podcastserier som jag har glömt vad de heter men där lyssnade jag på ett par. Sen såklart Koivu och Egons podcast. :) Lyssnade på lite movnat också som jag hittade i heltoks db.... Cliffs; jag horar runt.

Postad
Haha ja, dagbokstiteln kan tyckas lite missvisande. :) Spelat tre rundor den senaste veckan, gick rakt ut åt helvete. Blivit otroligt lätt-tiltad men det är nog för att man förväntar sig resultat liknande förra säsongen trots ett långt vinteruppehåll. Hur som helst nice att vara ute i naturen och kanske få till något slag iaf! Siktar på singel-hcp i år men är tveksam till om jag kommer vilja lägga ner den tiden som krävs för att nå dit...

pratar från egen erfarenhet nu, men att nå singel-hcp är inte särskilt svårt; det mesta handlar om att attackera de stora svagheterna (oftast puttning och närspel ofc). Ett annat tips är att skippa driver då det är ganska mycket high risk low reward till skillnad från en spoon lr J-2a.