MuCkMyL1f3 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Nej jag tror intepå riggar osv, eller egentligen kanske jag gör det men det tänker jag inte erkänna (: Men hur fan kan man ALLTID springa som en påse skridskor när man tagit ut pengar från en site? Är det något psykologiskt? Kom med era teorier! Citera
Joeduck Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Psykologiskt. Gå över din handhistorik och så ser du med dina egna ögon, helst nykter. Fenomenet kallas tilt bland oss som vet. Citera
schumme Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 En påse skridskor, den va ny, måste jag lätt köra med. - Du ser ut som en påse skridskor... Citera
bigdwarf Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 läste bara rubriken; men ja den finns....garanti! Citera
Benny_81 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 läste bara rubriken; men ja den finns....garanti! Man kommer runt uttagsriggen om man tar ut pengar regelbundet. Testa det! Citera
Opteron Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Om du vill ha ett seriöst svar så är uttagsriggen antagligen verklig. De flesta är rätt kassa på poker o har en rätt låg verklig winrate. När det går "som det borde", dvs "inte massa otur" så plussas det friskt och det är efter dessa perioder som uttag görs. Sen har turen självklart inget minne och händerna du kommer spela efter din rush kommer antagligen gå ungefär som förväntat. Dvs du kommer whina, tilta och förlora. Citera
sexyterran Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 En påse skridskor, den va ny, måste jag lätt köra med. - Du ser ut som en påse skridskor... inte särksilt ny, inte för dej heller verkar det som eftersom det är exakt sådär frasen används vanligast. och ja, uttagsriggen finns. det e så löjligt med alla som säger emot. e det så jävla svårt å tro att alla företag därute lägger in en rigg så när folk tar ut så förlorar dom sina pengar? det e ju en assmart businessidé så vad ere som säger att dom inte skulle göra det? det finns ju mycket pengar att tjäna på det omss Citera
devalanteriel Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Ta det här i riggtråden i stället, tack. Citera
Recommended Posts