Gå till innehåll

Hu strategi


raptor55

Recommended Posts

Tjena jag har lirat lite på svs nu och det är så här att varje gång jag börjar lira när jag har haft uppehåll från poker nån vecka elr så så börjar ja alltid väldigt bra men sen efter att ha lirat 10- tal sessioner kommer förlusterna jag vetifann vad jag gör annorlunda men jag lirar oftast väldigt tight ur position och höjer oftast i position.

 

jag känner själv att tighta spelare är min akilles häl jag sitter oftast och tar deras mörkar men sen kommer en hand då jag åker på att sen får man börja om med att ta deras mörkar. Detta kan ha med att göra att jag tappar tålamodet när jag lirar på lägre nivåer.

 

Jag skulle gärna vilja att nån skulle kunna komma med lite tips sov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enkelt svar. Skit helt enkelt i att möta tighta spelare om du har problem mot sådana.

 

limpare i HU är det som tiltar mig mest. Självklart profitabelt att lira mot sådana då de allt som oftast suger men är så sjukt tråkigt så spelar bara mot sådana om jag inte har något annat spel igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vad för råd du är ute efter! Men som pele08 sa så skippa att spela mot tighta motståndare! På låga nivåer kan du ju spela mot folk hela tiden som alla är lösa.

Om du har problem med tålamodet så kan du ju försöka spela kortare sessions. Eller prova spela t.ex 2 bord om du spelar 1 nu.

 

Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...