Merchil Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Alla på det här forumet är så jävla korkade, pretentiösa och koketta så att jag bara vill spy låtsasintellektuella toppat med nyfrälsta libertarianrövslickare. Fyfan! Vidrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Emilio, om du vill tramsa har du redan ett konto för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Emilio, om du vill tramsa har du redan ett konto för det. Tramsa? Det där var ju ett av de mer klarsynta inläggen jag sett på åratal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CSheen Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Inte nog med att jag blev upptäckt med handen i syltburken utan bara för att bli ännu mer förlöjligad kommer kontraindikatorn personifierad in och HYLLAR mig. Jag måste tänka om! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Alldeles för lite sand på sistone. Tycker Roffe skall vara mer aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Alldeles för lite sand på sistone. Tycker Roffe skall vara mer aktiv. Ska försöka. Moralpredikanten Dev har nog inget att komma med längre. Tyvärr backas han upp av ett gäng "humanister", som de kallar sig. Humanist betyder idag att man ska idiotförklara alla utom den närmaste bekantskapskretsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 haha Du är söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 haha Du är söt. Och du har ett outvecklat bäcken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 haha Du är söt. Och du har ett outvecklat bäcken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Haha. Om det får dig att känna dig manlig, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Haha. Om det får dig att känna dig manlig, så... Jag och John Wayne föddes med bootsen på. Ingen av oss har behövt boosta vår manlighet med tragiska peddoalster som vissa moddar gör i det här forumet.(kom igen nu, säg att det heter "forat") Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 blah blah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Jag och John Wayne föddes med bootsen på.Ingen av oss har behövt boosta vår manlighet med tragiska peddoalster som vissa moddar gör i det här forumet.(kom igen nu, säg att det heter "forat") Det heter "forat" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Emilio, om du vill tramsa har du redan ett konto för det. Säker på att det är han? För jag har inte fått något pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Helt nya medlemmar kan inte skicka pm. Jag är 99 % säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts