Gå till innehåll

Dåliga/konstiga spelare på B2B nätverket?


Neelix

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Jag är osäker om man får hänga ut spelare men om man får det så skulle det var kul och veta vilka ni anser är dåliga konstiga.

 

Oavsett så tyder det på rejält dålig smak och stil om man hänger ut folk på det viset.

 

Håller med helt. Detta är ju inget elitforum precis. De flesta försöker faktiskt att lära sig att spela och vad som är rätt och fel drag är ju inte sällan en fråga om attityd. Bort med alla såna här tendenser. Det gagnar absolut ingen på något som helst sätt.

 

Det är väl för övrigt ingen hemlighet för de som spelar på B2B att spelarnivån inte är särskilt hög där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

kastar in en fundering i moderatorgruppen så ska vi se hur vi hanterar den här tråden.

 

Det vore ju högst konstigt om ni plötsligt skulle reagera på såna här trådar. Finns ju hur många trådar som helst där spelare beskrivs som bra/dåliga. Även NI moderatorer skriver ju ganska fritt också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta men är B2B ett program där man kan söka upp spelare över ett antal olika pokersajter? Vart hittar jag det isåfall. Tack på förhand!

Nej, B2B är en samling pokersiter med gemensamma spelare i stil med partynätet.´

 

Det vore ju högst konstigt om ni plötsligt skulle reagera på såna här trådar. Finns ju hur många trådar som helst där spelare beskrivs som bra/dåliga. Även NI moderatorer skriver ju ganska fritt också.

Spontant håller jag väl med, även om jag tycker att diskussionen är rätt onödig så ser jag inte någon direkt anledning att förbjuda den. Tänk för övrigt på att det är rätt oanvändbart att beskriva en spelare som dålig eftersom det inte säger något meningsfullt om dennes spelstil eller hur man utnyttjar den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...