Gå till innehåll

Någon som kan och vill analysera?


maltis2

Recommended Posts

Hej!

 

Någon här som kan och vill analysera mina turneringshänder. Känner att jag haft osannolika otur och vill få det bekräftat eller dementerat. Har bla i skrivande stund förlorat 17 allin preflop coinflips i rad. Finns det någon som har något bra program och kan hantera det skickar jag gärna alla mina spelade händer för en analys så jag kan se framförallt alla preflop allins hur många procent jag borde vinna och hur det egentliga utfallet blivit. Det rör sig minst om 1000 turneringar.

 

Skulle vara tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde det en gång blev inte klok på siffrorna och kunde inte få fram först och främst alla preflop allin händers korrekta utfall i vinstprocent och sedan hur många procent jag i verkligheten vann. vet att jag oftare är favorit än underdog så jag borde nog ligga på runt 55-60% men det känns definitivt inte som jag vinner så ofta.

 

Jag kan absolut tänka mig föra över 50 dollar på valfri site som tack för jobbet dessutom får personen som gör det tillgång till en massa spelade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde det en gång blev inte klok på siffrorna och kunde inte få fram först och främst alla preflop allin händers korrekta utfall i vinstprocent och sedan hur många procent jag i verkligheten vann. vet att jag oftare är favorit än underdog så jag borde nog ligga på runt 55-60% men det känns definitivt inte som jag vinner så ofta.

 

Ungefär 1 på 25 000 att förlora 16 55-procentare i rad. Om världen hade varit rättvis, hade du alltså vunnit 25 000 gånger mer än du faktiskt har vunnit.

 

Är ditt resultat t ex +$1000, borde du ha vunnit $25 000 000.

 

Är ditt resultat istället -$1000, skulle du ha förlorat $25 000 000 och då kan du ju vara glad att du inte har haft det resultat du borde ha haft.

 

Räknar man ihop det, $25 000 000-$25 000 000, så tar de ut varandra, så totalt har du varken haft tur eller otur. Skickar du över $ 50 till mig, har du haft otur och förlorat $ 50.

 

Skicka pengarna till d.glimne på Full Tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ungefär 1 på 25 000 att förlora 16 55-procentare i rad. Om världen hade varit rättvis, hade du alltså vunnit 25 000 gånger mer än du faktiskt har vunnit.

 

Är ditt resultat t ex +$1000, borde du ha vunnit $25 000 000.

 

Är ditt resultat istället -$1000, skulle du ha förlorat $25 000 000 och då kan du ju vara glad att du inte har haft det resultat du borde ha haft.

 

Räknar man ihop det, $25 000 000-$25 000 000, så tar de ut varandra, så totalt har du varken haft tur eller otur. Skickar du över $ 50 till mig, har du haft otur och förlorat $ 50.

 

Skicka pengarna till d.glimne på Full Tilt.

 

??? LOL!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ungefär 1 på 25 000 att förlora 16 55-procentare i rad. Om världen hade varit rättvis, hade du alltså vunnit 25 000 gånger mer än du faktiskt har vunnit.

 

Är ditt resultat t ex +$1000, borde du ha vunnit $25 000 000.

 

Är ditt resultat istället -$1000, skulle du ha förlorat $25 000 000 och då kan du ju vara glad att du inte har haft det resultat du borde ha haft.

 

Räknar man ihop det, $25 000 000-$25 000 000, så tar de ut varandra, så totalt har du varken haft tur eller otur. Skickar du över $ 50 till mig, har du haft otur och förlorat $ 50.

 

Skicka pengarna till d.glimne på Full Tilt.

 

lol om man är 55 % favorit i 16 händer och mitt resultat är -1000 så ska jag vara glad för jag skulle ha förlorat 25 000 000. ha ha ha ha ha :shock: Smart matematik geni .. idio.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...