Gå till innehåll

Tex Fillipinerna, Thai eller nåt ?


Nilsguru

Recommended Posts

Tjena alla grinders !

 

Blev precis medlem på Pokerforum och hoppas att trivas :)

 

Nån/några som är trötta på Sverige ochså? Som är sugna på att grinda nere i värmen i nått hus/lgh ?

 

Hade inte tänkt att åka detta året, men nästa, men man får ju vara i god tid, hur kul är det att åka själv lixom ? ;)

 

 

Släng in en mening om du kanske vill med eller nått annat kul !

 

 

GL på er :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej när jag började spela poker (5år sen) spelade jag med enbart MTT.

Vi kanske kunde haft nån deal isåfall om vi spelar samma MTT, ett förslag bara:)

 

Jag är SnG-grinder i grunden med, men har börjat spela mer&mer cashgame nu! I några år.. känner att jag kör över NL100 ganska bra iallafall.

 

Vad spelar för MTT inköp? Site? :)

 

 

Ha de fint

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kanske kunde haft nån deal isåfall om vi spelar samma MTT, ett förslag bara:)

 

Vad menar du här?

 

Jag kör MTT's på party och ftp upp till $50.

 

Vore sjukt soft att kunna varva med lite CG NL100/200 typ...

 

Åkte för övrigt ner till Österrike i julas och kommer vara här till slutet av April, så det har inte blivit så mycket pokerspelande som jag velat.. Mer skidåkning etc

 

Well well, får se vad som händer! Vore underbart att dra iväg och testa på lite 'thai-grind'.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med deal menar jag att o nån klonkar delar vi % hur mkt får man ju komma överens om. Blir ju inte lika stor varians då. Jaså Österrike? Nice.

 

Ja det hade vart kul med thai grind :)

 

 

Vart i Sverige bor du? Ålder?, kan vara kul att veta :)

 

GL mvh Nilsguru

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du menar så, kan ju funka..

 

Fyller 22 i sommar..

 

Innan tråden omvandlas till en chatt; jag pm'ar min msn så kan du adda om du vill snacka vidare lite! Alltid trevligt. Kan dock ibland dröja ett tag innan jag sitter vid datorn/internet med tanke på att jag är i Österrike. Dessutom har min laptop havererat lite smått :)

 

Hörs

 

EDIT: går inte skicka pm till dig. Beror på att du är ny användare antar jag. Om du kan skicka till mig så gör det, annars får vi vänta ett par dagar tills det är möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Tjena alla grinders !

 

Blev precis medlem på Pokerforum och hoppas att trivas :)

 

Nån/några som är trötta på Sverige ochså? Som är sugna på att grinda nere i värmen i nått hus/lgh ?

 

Hade inte tänkt att åka detta året, men nästa, men man får ju vara i god tid, hur kul är det att åka själv lixom ? ;)

 

 

Släng in en mening om du kanske vill med eller nått annat kul !

 

 

GL på er :)

 

 

Ja ja ja absolut! Taggad på varmt väder och träffa allt möjligt folk o lira poker med folk som vet vad dom pysslar med.

 

Men nästa år..? Det är ett tag dit mannen. Jag glider ju iaf i höst o sen får vi se :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...