Gå till innehåll

En Midsommarnattdröm


Tjannis

Recommended Posts

Okej lungt!

 

Rullen gick upp till 1700 för någon dag sedan, så tog ut 500. Efter några dåliga sessioner är jag nu nere på 950 dollar, o lirar 12or. De känns lite småtungt, så har multitablat lite för hårt. Körde nyss 16 bord, men det är nog lite för mkt. Får nog ta och gå ner på 9 bord igen , och bita i de sura! ciao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenixen! De senaste dagarna har varit ovanligt händelserika! Huvudpunkten var när jag igår flyttade in hos mr Tjannis. Detta kommer förhoppningsvis leda till många stärkande löpturer, svettiga grindtimmar, och onödiga ölsessioner!

 

Jag har haft en av mina bättre grindagar, med över 8 timmars lir och mycket slit. Hittade till slut det ointressanta miniplusset, men försöker som vanligt strunta i resultatet. Till skillnad från gode Tjan som stup i kvarten brister ut i klagan....

 

Är för trött för att orka skriva mer nu, men kommer nog uppdatera imorn!

 

Natt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en gång en pokerspelare som bara klagade och klagade. Det spelade igen roll huruvida han vann en coinflip eller två, om han gick +-0 eller gick back några rundor. Denna tragiska människa hade noll koll på allt som har med varians och volym att göra. Han föredrog att spela ett par 10 sng per dag och sedan tycka synd om sig själv istället för att fortsätta lira sitt spel som i längden var vinnande. Snipp snapp... Eh? BR:1275$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Misclickfoldade precis AA på bubbla, skönt. Ska inte spela när jag är trött, satt dessutom ute på en sng 60 händer vilket bara är absurt dåligt. Är fortfarande alldeles för lat och lirar på tok för lite. Förstår inte var man hittar motivationen att lira 8h per dag, tips mottages gärna. Rullen ligger atm på 1650$ och når förhoppningsvis 2500$ om inte en allt för lång tid. Då blir det till att gå upp till lite mer motiverande 24$-nivån. GN folks. (Simode runnar uruselt och kör ikväll en onödig turreskott)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi bestämde oss för att köra en liten tävling såhär på nattkvisten, jag och Simode då. Den gick ut på att man skulle börja med två inköp på 6.50$ nivån och gå upp en nivå varje gång man kunde. Slutmålet var att spela en 119$ 6-max. Givetvis var chanserna att lyckas minimala, säkert runt %-en. Men jag lyckades förvalta de 13$ till ett inköp på 119$ där jag mirakulöst nog tog hem vinsten. Så bra dag med andra ord, upp över 400$. Bankrullen ligger för närvarande på 2050$. :lol: Nya tag på 12$-nivån imorrn...:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...