Gå till innehåll

2/3 medlemssatellit med 5 biljetter till Sunday Millions femårsjubileum i potten


Partneransvarig

Recommended Posts

På onsdag 2 mars bjuder PokerStars på en riktigt fin medlemssatellit till Sunday Million. I potten ligger från början fem biljetter till Sunday Millions femårsjubileum.

 

Jubileumsturneringen spelas följande söndag och garanterar en pott på $5 miljoner! Utöver detta utlovas minst $1 miljon och en svart Lamborghini Gallardo LP560-4 till vinnaren av Sunday Million den 6 mars.

 

För $10+1 har du chansen att vinna en stol i en av vårens mest intressanta onlineturneringar!

 

Information:

Namn: Pokerdotse Sunday MIllion (id#370182371)

Tid: 2 mars kl 21:00 (CET)

Inköp: $10+1

Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Millions 5-årsjubileum (värde $215 styck)

Lösenordsrebus: förstabokstavenärsandraärdenfjärdebokstavenialfabetetochtredjeärandrabokstaven ialfabetet.fjärdeärwfemteärysjätteärq

 

Har du inget konto på PokerStars kan du skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En enkel fråga....

 

Varför arrangeras inte denna typen av medlemsturneringar i ett HomeGame?

 

Det vore ju ett väldigt enkel sätt att säkra upp vilka personer som kan spela och så behöver vi ju inte längre försöka lista ut dessa kluriga rebusar. Även om det är ett nöje i sig självt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att du helt på måfå tror saker och ting om andra människor? Har du några andra spännande, fullkomligt grundlösa antaganden som du vill dela med dig av?

 

varför blir du så upprörd? Jag sa bara att jag inte tror att alla som brukar spela medlemstuneringana är från pf. Jag TROR altså bara. Jag har ingen information och som helst. jag kan ha hur fel som helst också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På onsdag 2 mars bjuder PokerStars på en riktigt fin medlemssatellit till Sunday Million. I potten ligger från början fem biljetter till Sunday Millions femårsjubileum.

 

Jubileumsturneringen spelas följande söndag och garanterar en pott på $5 miljoner! Utöver detta utlovas minst $1 miljon och en svart Lamborghini Gallardo LP560-4 till vinnaren av Sunday Million den 6 mars.

 

För $10+1 har du chansen att vinna en stol i en av vårens mest intressanta onlineturneringar!

 

Information:

Namn: Pokerdotse Sunday MIllion (id#368620895)

Tid: 2 mars kl 21:00 (CET)

Inköp: $10+1

Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Millions 5-årsjubileum (värde $215 styck)

Lösenordsrebus: förstabokstavenärsandraärdenfjärdebokstavenialfabetetochtredjeärandrabokstaven ialfabetet.fjärdeärwfemteärysjätteärq

 

Har du inget konto på PokerStars kan du skapa ett här!

 

Jag måtte va trög, men den där rebusen makes no sence, sen är den ju felstavad deluxe också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför blir du så upprörd? Jag sa bara att jag inte tror att alla som brukar spela medlemstuneringana är från pf. Jag TROR altså bara. Jag har ingen information och som helst. jag kan ha hur fel som helst också.

 

Var har jag skrivit att jag är upprörd? Eller är det ett annat antagande du gör baserat på ingenting?

 

Varför tror du över huvud taget om du inte har något alls att basera ditt troende på? Vad tjänar du på att ventilera ditt troende på PF?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då fattar jag fan inte :), ja jag vill lira så om nån vill hjälpa en ADHD-unge som mig så feel free... Jag har ju iofs en dag på mig att lösa det...

 

fattar du väl att dom gör såna häringa rebusar för att inte utomstående ska knäcka password med hjälp av googletranslate eller liknande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var har jag skrivit att jag är upprörd? Eller är det ett annat antagande du gör baserat på ingenting?

 

Varför tror du över huvud taget om du inte har något alls att basera ditt troende på? Vad tjänar du på att ventilera ditt troende på PF?

 

ähh jag ger upp. Du vinner :) jag tror ingenting

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar du väl att dom gör såna häringa rebusar för att inte utomstående ska knäcka password med hjälp av googletranslate eller liknande

 

Jag löste det, dock inte själv. Varför? Jo för att jag snart e 30 år och uppenbarligen jävligt trög :)

 

Reggade mig nyss, klonk imorron...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...