SjuktDrabbad Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Tänkte på reklamen som snurrar längst upp på sidan. Hur kan tjejen ta chippet i munnen fatta hur många skitiga fingrar som varit och kladdat på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 nej inte i munnen. hon håller chipet framför munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Som att bli avsugen efter fyra hårda dagar på roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Chipet är inte framför munnen. Övre tandraden är helt klart över chipet. Att hon kan ta det i munnen kan bero på många olika saker. Till exempel så kanske inte chipet är ett som har varit i cirkulation än, alternativt är nytvättat. Eller så är hon en av de väldigt många människor som inte funderar över sånt där. Jag kommer helt osökt att tänka på killen som får $20 för att slicka längs hela främre stötfångaren på en bil efter ett par timmars resa på motorvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Som att bli avsugen efter fyra hårda dagar på roskilde. HAHAHAHA så jävla humor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Chipet är inte framför munnen. Övre tandraden är helt klart över chipet. Att hon kan ta det i munnen kan bero på många olika saker. Till exempel så kanske inte chipet är ett som har varit i cirkulation än, alternativt är nytvättat. Eller så är hon en av de väldigt många människor som inte funderar över sånt där. Jag kommer helt osökt att tänka på killen som får $20 för att slicka längs hela främre stötfångaren på en bil efter ett par timmars resa på motorvägen. lätt värt de, nya smaker framkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Ur helvetisk smuts och gudomlig renhet är du sprungen kvinna och i denna dikotomi skall du alltid befinna dig. Detta är kvinnans natur. Inga konstigheter här. Rakbladsvass och mjuk på samma gång; hur är detta möjligt? Jag blir förvirrad och förälskad. Dags att lägga ner groggen? Möjligt, men ej troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Är den borta nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Verkar så, ville ju också se:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Den finns fortfarande på startsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Den finns fortfarande på startsidan. Tycker det är ganska maskulin käklinje + vasst utseende = shemale? *fantisera* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Hon har haft mycket smutsigare grejjer i sin mun, sånt ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Hon har haft mycket smutsigare grejjer i sin mun, sånt ser man. Typ vadå? Snoppar eller gamla pinnar i skogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Typ vadå? Snoppar eller gamla pinnar i skogen?Jag vet inte exakt vad föremålet var men äckligare än pokermarker iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Shemale var det första också jag tänkte när jag såg bilden (och jag brukar normalt inte tänka på sådana). Kom även att tänka på den gamla GB-annonsen "Jag och min Magnum", som någon lite fyndigt gjorde om till "Jag och min Magnus". Jag tror dock inte att chippet är inne i munnen, vilar nog mer mot läpparna. Men håller han/hon ut tungspetsen där bakom så är det ju...snuskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Typ vadå? Snoppar eller gamla pinnar i skogen? hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niiccoi Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Chipet är inte framför munnen. Övre tandraden är helt klart över chipet. Att hon kan ta det i munnen kan bero på många olika saker. Till exempel så kanske inte chipet är ett som har varit i cirkulation än, alternativt är nytvättat. Eller så är hon en av de väldigt många människor som inte funderar över sånt där. Jag kommer helt osökt att tänka på killen som får $20 för att slicka längs hela främre stötfångaren på en bil efter ett par timmars resa på motorvägen. Eller han som hårdslickade ett rullbandsräcke! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 enda som jag kommer tänka på är ska hon verkligen äta den? nog för att de kallas för chips.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SjuktDrabbad Postad 25 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Jag tror dock inte att chippet är inne i munnen, vilar nog mer mot läpparna. Men håller han/hon ut tungspetsen där bakom så är det ju...snuskigt. Tror man kan dra på sig både det ena och det andra bara genom att låta chippet vila mot läpparna. Jag kommer helt osökt att tänka på killen som får $20 för att slicka längs hela främre stötfångaren på en bil efter ett par timmars resa på motorvägen. Hon/Han ser inte ut som typen som skulle slicka bort flugsmet från en kofångare. Får hoppas att gigget gav mer än $20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Tycker hon är rätt likt hon i spartacus: goods of the arena. Kommer ej ihåg namnet på rak arm. Busig flicka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Tycker hon är rätt likt hon i spartacus: goods of the arena.Kommer ej ihåg namnet på rak arm. Busig flicka! Du menar Jaime Murray? Hon alltså, sexigaste kvinnan alive imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Du menar Jaime Murray? Hon alltså, sexigaste kvinnan alive imo såklart menar jag gods inte goods. Ja, Så hette hon! Gaia i serien. namnam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StigGaile Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 Som att bli avsugen efter fyra hårda dagar på roskilde. Fy fan! Hade inte satt en festivalballe i munnen på min värsta fiende ens:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts