Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Alldeles för skräpigt här för att jag ska slänga upp en bild.

ha, denna stolen är epic, kan sitta mångaaa timmar i den utan att få ont i en enda kroppsdel, den är helt enkelt perfekta grindstolen!
Brukar ta ett tag innan besvären uppkommer och dessvärre är de inte lätta att bli av med.

Bra med handstöd och att sitta bekvämt, men man bör ha skärmen en bit nedanför ögonhöjd och jag tror det är för mjukt. Viktigast tror jag är att ändra på position oavsett vad man sitter på.

http://musarm.org

Postad
Alldeles för skräpigt här för att jag ska slänga upp en bild.

Brukar ta ett tag innan besvären uppkommer och dessvärre är de inte lätta att bli av med.

Inget illa om fåtöljen, bra med handstöd och att sitta bekvämt, men man bör ha skärmen en bit nedanför ögonhöjd.

http://musarm.org

tåls att tänka på, flyttar endå strax så fixar det då,

skit i om det är för skräpigt, bara posta å se glad ut!

Postad
tåls att tänka på, flyttar endå strax så fixar det då,

skit i om det är för skräpigt, bara posta å se glad ut!

Ska sova nu men imorrn kanske om jag känner för att nominera mig till pf's lodis. Det är inte ett par ölflaskor som står/ligger här.

Postad

Sen en vanlig jysk datastol typ :) Som vanligt kortlek och marker vid datorn. Brukar stå pepsi max där men den tog slut för en stund sedan. För er gamla csnördar så ser ni en glimt av sjukt gammal fatilitypad :D

5c2201161242A5c7f.jpg"]5c2201161242A5c7f.jpg[/url]

Edit: Snälla scaniac kan du inte lägga in en mindre bild? Pajar hela forumet :(