Kvint Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Sverige mot Finland i ishockey någon gång emellan 1986-1996. Det är avvaktande utvisning på en svensk spelare och finland spelar 6 mot 5. Den finska backen slarvar och tappar in pucken i eget mål. Är det någon som kommer ihåg årtalet och vem som gjorde självmålet? Citera
Pedi Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Sverige mot Finland i ishockey någon gång emellan 1986-1996. Det är avvaktande utvisning på en svensk spelare och finland spelar 6 mot 5. Den finska backen slarvar och tappar in pucken i eget mål. Är det någon som kommer ihåg årtalet och vem som gjorde självmålet? Det kan aldrig blivit ett godkänt mål!! Ett felande lag kan aldrig gynnas........... Citera
Kvint Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2005 Det kan aldrig blivit ett godkänt mål!! Ett felande lag kan aldrig gynnas........... Målet blev godkänt, regeln har ändrats senare. Citera
Matteprof Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Jag kommer ihåg det. En finsk spelare skulle vända om i egen zon och en svensk spelare checkade. Då tappade finnen in pucken. Det var en skäggig back om jag inte minns fel. Såg ut som en lodis Citera
slampen Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Hade jag aldrig hört talats om. Men jag älskar japanen som gjorde 3-2 för Danmark när jappsarna hade kvitterat och var kvar i A-Vm Citera
grannby Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Hade jag aldrig hört talats om.Men jag älskar japanen som gjorde 3-2 för Danmark när jappsarna hade kvitterat och var kvar i A-Vm helt obetalbar! Citera
Nidson Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Hade jag aldrig hört talats om.Men jag älskar japanen som gjorde 3-2 för Danmark när jappsarna hade kvitterat och var kvar i A-Vm Där snackar vi hjärnsläpp! Citera
asken Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Det roliga med japanen är ju att jublar under några sekunder efter målet innan han inser sitt misstag. Citera
busen Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Det roliga med japanen är ju att jublar under några sekunder efter målet innan han inser sitt misstag. Ahfan!! Citera
Papa Kubo Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Å, jag har aldrig sett japanens självmål. Ingen som har en länk? Citera
slampen Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Det är ännu skönare att hans lagkamrater åker runt och tittar på honom Citera
raol Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Å, jag har aldrig sett japanens självmål. Ingen som har en länk? http://www.kolumbus.fi/kujala.tarja/jap-den.wmv Citera
Papa Kubo Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Asgarv!!! Det där hade inte ens jag lyckats med! Citera
Papa Kubo Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Nja... okej då. Kanske inte. Spelade fotboll då jag var yngre. Mäktade med två mål i min karriär - båda i fel mål. Det ena var dock jääävligt tjusigt: Vi anfaller, motståndarna bryter och skickar iväg en tjongboll mot sin forward som får ett friläge. Jag ligger några meter efter men är liten och snabb och speedar förbi, snor åt mig bollen och hör vår utrusande målvakt skrika: Passa hem! Jag gör som han säger och slår en distinkt bredsida som blir en fantastiskt fin tunnel på målvakten... till skillnad från japanen kunde jag dock hålla mig från att jubla. Citera
slampen Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Hehe. Jag har varit med om nått liknande. Detta hände under en inomhuscup för typ 7 år sedan. Sista gruppspelsomgången. Förutsättningarna är att vi måste vinna med 5 mål. Motståndarna är gruppens slagpåse. Matcherna var bara 15 minuter långa så vi visste att det skulle bli svårt. Typ en minut in i matchen så rullar deras målis ut bollen till en av backarna, backen driver framåt. Plötsligt vänder han sej om och drar distinkt upp en sträckt vrist i krysset på det egna målet. Deras målvakt var på väg att döda backen och vi i mitt lag skrattade som fan Matchen slutade 4-1, vilket inte räckte för avancemang, men vi fick ett gott skratt Citera
Comandini Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 De har jag fanemaj sett!! De va inte möjligtvis inne-DM i Staffanstorp? Citera
slampen Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Nää Comandini, det var Örebrocupen inomhus Citera
Recommended Posts