Gå till innehåll

17/2 medlemsturnering på William Hill Poker med $500 added och bounty


Partneransvarig

Recommended Posts

Vadå som vanligt. De tillfällen som jag varit med har alltid turneringen startar så det kan ju inte vara vanligt förekommande. Iofs så brukar det alltid vara ett minikrav på 10 deltagare.

 

Att köra med lösenord är värdelöst för det sprider sig som en löpeld och allt värde försvinner direkt!

 

Jag uttryckte mig väldigt klumpigt. Som vanlig syftade på att man som vanligt inte fick deltaga i WHs turneringar eftersom dom är spärrade till dem som har öppnat konto via Poker.se ber om ursäkt för missförståndet.

 

Oftast brukar nog forumturrarna start, jag håller däremot inte alls med om att det brukar vara så mycket "extra" folk med när turrarna är lösenordsskyddade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag håller däremot inte alls med om att det brukar vara så mycket "extra" folk med när turrarna är lösenordsskyddade.
Med IP-spärr till Norden, nej, kanske inte. Utan IP-spärr, jo, allt för mycket rumäner, polacker, letter, ryssar o.s.v. Dock helt förståeligt att pf på detta sätt vill tvinga folk att signa upp genom dem.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Beklagar att inte turren spelades i Torsdags.

 

Vi har haft limit på minst 20 spelare på varje turnering tidigare och detta är första gången den inte fyllts.

 

Det är samtidigt rimligt att kräva minst 20 deltagare när man lägger på $500.

 

Har man haft konto på William Hill Poker Club tidigare via Poker.se/Pokerforum.nu så är man fortfarande Poker.se/Pokerforum.nu spelare när man öppnar nytt konto på William Hill Poker eller för över sitt gamla konto. (Är du osäker så kan du skicka PM till mig med ditt användarnamn så kollar jag upp det. Glöm inte att öppna konto med kampanjkod: PSE600)

 

Vi kör givetvis denna turnering igen vid ett annat tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...