Gå till innehåll

Bästa Poker rummet i vegas


IsraelssonA

Recommended Posts

God morgon!

 

Jag åker till Las Vegas för första gången i april och vill höra vilket pokerrum ni tycker är bäst, jag spelar 20-20 på cc, online spelar jag 0,25-0,50 och ser mig själv fortfarande som en ganska ny spelare! Cashgame och turneringar! vilket rum passar mig bäst? det finns säkert 100 sånna här trådar men är ny på forumet så hoppas ni har förståelse!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa så många du hinner! $1/2 hittar du överallt. Dåliga spelare hittar du också överallt. Ska du spela högre så finns det färre valmöjligheter. Själv har jag spelat på Bellagio, Venetian, Caesar's Palace, Bally's, Mirage, MGM Grand, Rio och förmodligen ngt mer. Det handlar väl en del om vad man själv föredrar för att definiera vad som är "bäst". Vissa av rummen ligger mitt bland craps-bord och slotmachines där det är massor av störande oljud (t.ex Bally's) men har kanske något sämre motstånd (t.ex Bally's), medan andra ligger mer avskilt, t.ex. Caesar's, där det kändes som att det var betydligt bättre kvalitet på spelarna. Personligen tyckte jag att Bellagio var schysst, de hade lite mer utbud av spel och var ganska fräscht. Även MGM var trevligt. Men som sagt, spela på så många ställen du hinner och orkar! Det kan ju vara lämpligt att bo på ngt av hotellen i mitten av strippen (Bellagio, Caesar's, Bally's, Paris, Planet Hollywood, Aria etc) så har du gångavstånd till de flesta intressanta ställena.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...