Shredder Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Jag utgår från att det är en nybörjar fråga eftersom den är väldigt grundläggande... Frågan: Säger nicket nått om spelaren styrkes-mässigt? I längden går man naturligviss på hur de spelar, men precis när man kommit till bordet så kan jag känna att spelaren som nickar "Rosa gossiga kaninen" ska jag nog se upp för... och att det nog är han som nickar "Jag är oslagbar" som ska få ge mig pengar. D.v.s iprincip att [Fjantigt nick = Bra spelare] - [super kaxigt nick = dålig spelare] Citera
Synabluffen Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Ja det tycker jag. Jag spelar HU omaha och när nick som "IwillKILLyou" "2good4youFISH" och liknande sätter sig så vet man att det rör sig om "coola" LAGs som i majoriteten av fallen kommer bluffa bort några stackar som standard. Slår aldrig fel Citera
owster Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 För några år sedan hade många fiskar siffror i nicken, typ Otto2435. Såg man en sådan spelare kunde man vara ganska säker på att det var en sportsbettare som skulle testa den där poker och sket i vilket nick han hade utan nöjde sig med ett autogenererat. Detta har dock regs exploaterat så numera blir jag misstänksam när jag ser en spelare med sådant nick. Citera
killerwolf Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 väldigt mycket spelare idag tenderar ju att använda massa pokeruttryck i sina namn som typ "i3betushove" o likn, "donkbet_LOL".... då tycker jag typ ett namn som angel1310 verkar mer lovande. Citera
Supertequila Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Har en fi som heter Nitfrank och är bland det spewigaste på nätverket. Citera
gemigpengar Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Finns många tankar om nick osv. Många har sina tankar om att spelare som nickar tex kalle1961 skulle vara en fisk. Men sedan är det ju inte helt omöjligt att bra spelare väljer nick som dessa för att folk ska ta dem för att vara fisk. Sedan har vi alla dessa copycats som nickar som inte kan komma på något själva . Vissa lyckas ju med det också. Isildurr1 undrar var han fick sitt nick ifrån :-P Citera
svint0 Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Har en fi som heter Nitfrank och är bland det spewigaste på nätverket. haha, han har jag spelat mot på Entraction med.. And i totally agree, fy fan va han spewar. Citera
Haslo Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 jag tycker B4z00Kah3AdShOotm45tER är ett häftigt nick Citera
blaenda Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Folk som kallar sig Phil Ivey eller Gus Hansen...är de nånsin vinnande? Har de sen dessutom en bild på sitt barn eller sin pudel och kommer från Italien är det bingo. Citera
Slaskhink Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 väldigt mycket spelare idag tenderar ju att använda massa pokeruttryck i sina namn som typ "i3betushove" o likn, "donkbet_LOL".... då tycker jag typ ett namn som angel1310 verkar mer lovande. +1 Citera
Shredder Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2011 Om nu bäbisar och bilar är "fisk" varning som blaenda typ säger... vilka är då "shark/lion" bilder? Out of topic: Brilljant avatar Slashink :thumb: ""Cookie-Monster" - cupcake with cookie" Citera
Recommended Posts