gemigpengar Postad 6 April , 2011 Författare Rapport Postad 6 April , 2011 Har spelat lite fullring idag och igår. Detta är något som jag aldrig ens orkat att spela tidigare förutom i turneringar. Det är ju nästan så att det är omöjligt att hitta några game men det är faktiskt riktigt bra värde iaf på ipoker. Är det någon som har provat och känner likadant? Sedan har jag lagt ner en massa tid för att hitta folk som vill spela i min ranking som startar snart. Tar mycket tid att men det är samtidigt kul och har fått god respons vilket gör att man blir glad. Imorgon blir det lite live spel i norrköping. Dax för klonk igen kanske Citera
gemigpengar Postad 9 April , 2011 Författare Rapport Postad 9 April , 2011 Vet inte riktigt för några veckor sen så började jag spela väldigt mycket live. Det gick riktigt bra och värdet är kalasbra. De senaste 2 veckorna har jag backat nästan all vinns och har inte haft en enda vinstsession. När jag vann mycket live så kunde jag inte vinna på nätet. Nu har jag börjat vinna på nätet istället. Vafan har jag svårt att anpassa mig eller vafan är problemt? Sedan håller jag på att skapa en lite poker liga det flyter på rätt bra och just nu har ca 14 pers anmält sig till min frirulle imorgon. Aja skitsamma de får ju ett grymt övervärde iaf. En kompis fixade mitt schema så det såg lite snyggare ut. Vad tycker ni om mixen av turneringar? Uploaded with ImageShack.us Citera
gemigpengar Postad 11 April , 2011 Författare Rapport Postad 11 April , 2011 Aja kanske inte så mycket att snacka om men åkte ganska tidigt och det blev inte många poäng till vårat lag genom mig grrrr. aja får ju en ny chans på torsdag om jag vill. Häromdagen skottade jag lite 5/10$ och gick ganska vettigt med något inköp plus. Var en sån jävla fisk där tror han hade 80vip Min egna turnerings serie fick en lyckad start och fick ihop 43 startande. Nästa turnering är på onsdag och kan bli svårt att få ihop lika många kanske men man vet inte. Alla freerollar kanske känner att det är sånt värde att de ställer upp iaf. Jag ska spela iaf. Gjorde en lite video som visar uppgörelsen på finalbordet som gick väldigt snabbt Citera
gemigpengar Postad 13 April , 2011 Författare Rapport Postad 13 April , 2011 Har ju precis startar en turnerings serie men förstår inte varför det är så svårt att få folk att vilja spela. Värdet är enormt men alla är upptagna. Aja kanske vinner tillbaka allt som jag lagt ut själv Uploaded with ImageShack.us Citera
gemigpengar Postad 17 April , 2011 Författare Rapport Postad 17 April , 2011 Anlitade en kille för att göra lite promo för min hemsida. Bara tvungen att dela den med er. Han verkar ju inte vara helt frisk eller var tycker ni? :mrgreen: Citera
Recommended Posts