dasa12 Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Hej, spelar en del på svs, mestadels 0,5/1. Värdet är ju som sagt mycket sämre under dagen. Någon som har tips på en annan sida som jag kan spela under dagtid på NL10-NL25 som har bra värde och fiskar? Citera
wahlen1 Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Hej, spelar en del på svs, mestadels 0,5/1. Värdet är ju som sagt mycket sämre under dagen. Någon som har tips på en annan sida som jag kan spela under dagtid på NL10-NL25 som har bra värde och fiskar? Kan inte skriva till dig än så men ongame är fiskigt på nl10-nl30 Citera
dasa12 Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2011 Okej, tack:-) Vilken sida på Ongame rekomenderar du? Hur långt dröjer det tills man kan börja skicka pm då? Citera
obvspeltorsk Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Okej, tack:-) Vilken sida på Ongame rekomenderar du? Hur långt dröjer det tills man kan börja skicka pm då? 1 vecka tror jag, sen är ju värdet löjligt bra på svs 0,5/1-2,5/5 dagtid vad jag har sett iaf Citera
dasa12 Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2011 1 vecka tror jag, sen är ju värdet löjligt bra på svs 0,5/1-2,5/5 dagtid vad jag har sett iaf Okej, jo sant svs är fiskarnas paradis. Men kan va kul att testa på en dollarsida ordentligt någon gång med:-D Citera
Synabluffen Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Okej, tack:-) Vilken sida på Ongame rekomenderar du? Hur långt dröjer det tills man kan börja skicka pm då? Europoker är tveklöst den bästa sidan på ongame. Den har allt som alla andra sidor har, dessutom fantastisk support, instanta bankinsättningar/uttag, bra oddsbörs. Citera
Aeis Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Jag tror siter som tillåter amerikaner är SÄMST under dagtid. Alltså mellan lunch och middag. US fiskarna har precis vaknat eller farit till jobbet vid denna tid samtidigt som de europeiska fiskarna inte slutat jobbet än. Kvar blir Europeiska grinders + US grinders. Kör du på en sida som bara tillåter EU spelare så har du bara EU grinders iaf. Citera
schumme Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Europoker är tveklöst den bästa sidan på ongame. Den har allt som alla andra sidor har, dessutom fantastisk support, instanta bankinsättningar/uttag, bra oddsbörs. Rakeback? Citera
Sebas Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Hej, spelar en del på svs, mestadels 0,5/1. Värdet är ju som sagt mycket sämre under dagen. Någon som har tips på en annan sida som jag kan spela under dagtid på NL10-NL25 som har bra värde och fiskar? Har svårt att se att du ska hitta bättre värde på annat håll. Tycker värdet är kasst 2.5/5 och uppåt men allt därunder är ju rent guld ofta även på dagarna! Citera
dasa12 Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2011 Har svårt att se att du ska hitta bättre värde på annat håll. Tycker värdet är kasst 2.5/5 och uppåt men allt därunder är ju rent guld ofta även på dagarna! Okej, ty. Får väl fortsätta att grinda på svs på dagtid när jag hinner. Citera
SiiCards Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 hur är det på kvällstid? vilken tid är bäst? Edit: någon som lirar mycket på Svs som vill titta i sin HM eller PT3 om dom har det? finns vid reports/ select report name from list/time hourly och weekly skulle vara roligt att veta. Nivå du spelar på spelar ingen roll. Tack Citera
Joeduck Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 21.15-22.30 en lönehelg. Inget program, kommer direkt från minnet sen i somras. Möjligt att det diffar lite på årstiderna. Citera
Recommended Posts