MacDaddy Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Spelar på både pokerstars.fr och vanliga stars och kollade in raken jag betalar på dem genom att titta på holdemmanager. På france versionen så betalar jag ganska exakt 3ggr så mkt i rake som på stars om man tittar per hand. Jag vet att france versionen har 7% rake och vanliga 5% så där kan väl inte anledningen ligga? Har också märkt att jag spelar större potter på france versionen då de ej foldar för 3B, där kan ju anledningen ligga? Citera
Pele08 Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 cappar inte den franska raken vid 5€/$ också och vanliga PS vid 3. Citera
Drekari Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Lite OT men varför spela på den franska versionen? fisk? Citera
MacDaddy Postad 6 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2011 någon med erfarenhet av att spelat på båda siter som vet hur det ligger till? Citera
Opteron Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 tror de rakear preflop-potter på fr-versionen Citera
Shaq1 Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Stämmer det alltså att Pokerstars.fr är öppen för registrering internationellt, och inte bara för fransmän? Citera
Drunken_Penguin Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Enligt PTR så borde du betala ca 2 ggr så mycket för fullring och HU, och ca 1,5 ggr så mycket för shorthanded om du spelar på den franska versionen. Statistiken är för TNL. Citera
Zyr Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 större genomsnittspot borde också ge mer rake/hand Citera
Recommended Posts