Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Någon av det manliga könet som provat? Frågan är helt seriös eftersom jag dels undrar huruvida sidan är vad den utger sig för att vara eller om den bara som jag misstänker är en marknadsplats för proffs. Och dels börjar pungen bli tung:shock:

Jag har en vän som säger sig ha provat sidan med gott resultat men hon är ehh, en hon helt enkelt!

Så någon med tillräcklig stake :roll: för att erkänna att ni provat knullkontakt eller någon liknande sida?

/#LOUDmouth#

Postad

Nä, jag vet att vanliga datingsajter funkar men ärligt talat så damerna som finns där är antingen helt jävla slut i huvudet eller bara sjukt oärliga. Eller både och för det mesta. Bottennappet var väl när jag skulle träffa en vad jag trodde normal dam och framför mig på fiket sitter ett otvättat vänstertroll som till råga på allt måste ha dragit av en sisådär 15 år i presentationen.

Fifan! I.o.f.s så borde jag väl kanske anat oråd när hon ville träffas på något alternativt eko-fik men vafan liksom :twisted:

EDIT: Alltså är jag om det inte framgått ute efter erfarenheter från lite mer "målinriktade" sajter som t.ex. Knullkontakt och inte spraydate etc.

/#LOUDmouth#

Postad
Är det bättre resultat att vänta från KK än från dejtingsiten?

Ja, det är ju det jag undrar. Därav denna tråden, duh :roll:

Finns det ingen sökfunktion på facebook?

Ja'ru, säg det. Som den stofil jag är har jag hittills vägrat skaffa mig ett facebook-konto. Men du menar alltså att man får ligga på facebook? Hur gör jag då? Söker jag helt sonika på "ligga" eller kanske på "desperat"?

Men åter till topics era dönickar :lol: , någon måste väl fan testat knullkontakt?

/#LOUDmouth#

Postad

Ja'ru, säg det. Som den stofil jag är har jag hittills vägrat skaffa mig ett facebook-konto. Men du menar alltså att man får ligga på facebook? Hur gör jag då? Söker jag helt sonika på "ligga" eller kanske på "desperat"?

Japp, hört att man får ligga massa där. Senast för några dagar sedan såg jag i någon tidning, tror det var Metro, att pga. facebook blir det mera knull fortare eftersom man får reda på ens persons sociala liv.

Har knappt använt mitt facebookkonto men jag antar att de har en sökfunktion.

Postad
Japp, hört att man får ligga massa där. Senast för några dagar sedan såg jag i någon tidning, tror det var Metro, att pga. facebook blir det mera knull fortare eftersom man får reda på ens persons sociala liv.

Vadå, du menar typ överraskingssex? Jag ser på facebook att Tomm ...... Tuula ska till bilprovningen och jag väntar runt hörnan och hoppar fram och får ha sex mycket snabbare än om jag inte hade haft facebook?

I.s.f. är det ju jättebra!

/#LOUDmouth#

Postad
Vadå, du menar typ överraskingssex? Jag ser på facebook att Tomm ...... Tuula ska till bilprovningen och jag väntar runt hörnan och hoppar fram och får ha sex mycket snabbare än om jag inte hade haft facebook?

/#LOUDmouth#

Tror att de syftade på sex som i resultat efter dejting. Man skippar det mesta tramset i dejtandet med hjälp av facebook enligt tidningen. Vettefan varför jag promotar facebook dock, jag hatar skiten. :-P
Postad
Varför frågar du här och inte flashback?

Jag bedömde att möjligheterna att få seriösa svar var större här än på flashback. Se dessutom andra stycket under Joeduck's kommentar nedan :lol:

Tror att de syftade på sex som i resultat efter dejting. Man skippar det mesta tramset i dejtandet med hjälp av facebook enligt tidningen. Vettefan varför jag promotar facebook dock, jag hatar skiten. :-P

Ok, då tror jag att jag fattar. En av dom stora anledningarna till min aversion mot facebook är att jag inte tycker att det är riktigt sunt att varenda tjomme fläker ut sitt privatliv på nätet. En av lärdomarna (dock inte personliga sådana) av att ha hängt på flashback är att allt för frikostigt spridande av personlig information ofta kommer tillbaka och biter en i arslet.

Men att slippa tramset preflop låter ju faktiskt rätt nice! Jag tror dock fortfarande att jag föredrar att slippa tramset incognito. Därav min efterlysning av erfarenheter av knullkontakt. Någon här måste väl fan ha testat den siten. Fan ett forum fullt av finniga pokernördar med svettiga handflator :mrgreen: Känns osannolikt att alla skulle ha stadigt sällskap :roll:

Happypanncake.com - Alla får ligga!

Som JohnH säger, volym är A och O.

App app app, volymen är det absolut inget fel på! Ingen som har klagat hittills 8-) i.a.f. Men i get your point!

Ok, så nu har jag tre bud. Knullkontakt, happypancake och facebook. Man kanske skulle göra ett semivetenskapligt test?

/#LOUDmouth#

Postad

/#LOUDmouth#

Made my day. :lol:

/SK