KungKroon Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Sätt Padrinos i kryssningskommittén så får vi nog fart på det hela. Jag vill med, men kan inte påstå att jag är sugen på att skapa PAF-konto. Kan man inte skicka pengar till Miketime eller nåt? Citera
MikeTime Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Kan man inte skicka pengar till Miketime eller nåt? Japp, kan ju inte titulera mig RikTime så skeppa gärna pengar. Citera
PafPoker Postad 26 April , 2011 Författare Rapport Postad 26 April , 2011 Förslaget är som följer: 17-19 juni till Tallinn. Buy-in i tävlingen är $320 (betalas via Paf pokerklient på något sätt). Hytter och liknande ska ni fixa själva. Kryssningen spelas samtidigt som Classic Car Cruise, så det finns kul saker att titta på när ni åkt ut, http://www.carparade.se/ . Handuppräckning tack, minst 30 pers lär krävas för att det ska vara intressant att gå vidare och boka konferensrummet. Citera
jm_j Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Hand ned på datumet. Brukar kosta 3-4 gånger så mycket som vanligt att åka vid specialkryssningar. Citera
speccan Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Som ovanstående talare nämner så är priserna oftast mycket högre under events-resor likt den här. Sen är ju bilfantaster/raggare av min uppfattning rent generellt jävligt dräggiga och otrevliga så det måste jag med påpeka inte låter så trevligt. f.ö kommer jag med största sannolikhet åka med oavsett men ville bara nämna det. Citera
#LOUDmouth# Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Hand ned på datumet. Brukar kosta 3-4 gånger så mycket som vanligt att åka vid specialkryssningar. Förutom att det väl alltid dessutom är dyrare på sommaren? Som ovanstående talare nämner så är priserna oftast mycket högre under events-resor likt den här. Sen är ju bilfantaster/raggare av min uppfattning rent generellt jävligt dräggiga och otrevliga så det måste jag med påpeka inte låter så trevligt. f.ö kommer jag med största sannolikhet åka med oavsett men ville bara nämna det. Mjo, nog kan man räkna med att minst 2-3 dator/pokernördar med dåligt ölsinne kommer åka på stryk. Går det inte att time'a in det så att pokerkryssningen går samtidigt som t.ex. en stor sjuksköterskekonferens /#LOUDmouth# Citera
SouthEast Postad 27 April , 2011 Rapport Postad 27 April , 2011 Det är skolavslutning 17 juni.... Citera
JohnH Postad 27 April , 2011 Rapport Postad 27 April , 2011 jag kan kanske kan haka.. Jag antar att det går o signa på plats också som tidigare? Om så går så kommer vi få in raggare o spela turneringen med lite lobbying. Brorsan kör amerikanare och när jag hängt med dom så vill de ofta gamea poker. Citera
hogge75 Postad 27 April , 2011 Rapport Postad 27 April , 2011 jag kan kanske kan haka.. Jag antar att det går o signa på plats också som tidigare? Om så går så kommer vi få in raggare o spela turneringen med lite lobbying. Brorsan kör amerikanare och när jag hängt med dom så vill de ofta gamea poker. mmmmm fresh fish Jag kan ev. haka på Citera
PafPoker Postad 2 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2011 Intresset verkar inte vara så stort, så vi skippar den här idén. Tyvärr... Om ni vill köra en kryssning specifikt för poker.se/pokerforum.nu så är vi mer än villiga att dela ut korten åt er, men i så fall måste ni skaka fram "en eldsjäl" som driver projektet och är engagerad med att jaga in bokningar och anmälningar. Hör av er i så fall! Annars kan man väl tänka sig att ni samlas på kommande ordinarie kryssning, till Åbo den 10.9 på Silja Galaxy från Sthlm. Citera
TotalFarsa Postad 2 Maj , 2011 Rapport Postad 2 Maj , 2011 Mike arrar Berga Open - Baltic Warfare? Citera
MikeTime Postad 2 Maj , 2011 Rapport Postad 2 Maj , 2011 Mike arrar Berga Open - Baltic Warfare? Var faktiskt kryssningsansvarig på förra företaget när vi hade våra firmaresor så hade mer än gärna arrat och styrt upp en sån här resa om tiden funnits. Som det är nu har jag inte semester förräns i augusti och har dessutom en hel del pyssel med egna klubben också. Om nån orkar ta tag i det är jag däremot en av de första att räcka upp handen och följa med och donera. Citera
TotalFarsa Postad 2 Maj , 2011 Rapport Postad 2 Maj , 2011 Vafan, ska det behöva bli Berga Open - Total Warfare? Citera
Recommended Posts