valterego Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Söndagen den 6 februari är det dags för den andra av Betfairs två medlemsturneringar denna vecka. Även nu ligger det fina $1 000 extra i potten utöver deltagarnas insatser. Information: Namn: PSE $1000 ADDED Tid: söndag 6 februari kl 20:00 CET Inköp: $10+1 Lösenordsrebus: förstaärhandraärutredjeärsfjärdeärbfemteärisjätteärlsjundeärsiffran2 Adderat till potten: $1 000 Turneringen läggs upp i klienten under tisdag eftermiddag. Den är lösenordsskyddad och låst till medlemmar i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Har du inget konto på Betfair kan du öppna ett här! MVH Redaktörn som vikarierar för partneransvarig Citera
Partneransvarig Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Ni missar väll inte denna på söndag! Citera
jebj77 Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Tja. jeg kan nu ikke finde den turnering GL til alle der kan Citera
ibmachine Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 redan börjat spendera mina vinstdollars! be aware ! Citera
#LOUDmouth# Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Haha, underbart är kort. En hedrande 68'e plats:oops: Om det finns något som heter humörspelare så är jag arketypen. Så jävla nödvändigt att ta en tveksam syn med JJ så tidigt i turren Jaja, vad är väl en bal på slottet. Och inte fick jag chansen att utnytja utlovat samkväm med Crappy heller Raincheck? Lycka till, nu ska fisken hänge sig åt något han behärskar istället! /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Ahhh trist trist Loud Jag som sparade marker till att ha vid ett bord med dig. Nu missklickade jag ett miniraise post istället. eftersom fi var halvsort så fick jag för mig att göra en usel bluff mot hans lilla raise7 Så alla som är kvar, hoppas ni har turen att sitta vid mitt bord, fortfarande 10BB att hämta Edit: Handen efter AK på knapp är mindre än 99 Citera
Recommended Posts