Crappy Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Ni behöver nån som kan bära också. Får jag föreslå Crappy? Ja varför inte? Lyteskomik. Infraction? Ehhh tog det som en självklarhet att jag som (stor, stark) hantverkare skulle vara med och bära. Vad menar du egentligen???? Citera
TotalFarsa Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2011 Vore faktiskt riktigt najs med en påfyllnadstur. Crappy, med dina connections tar jag för givet att du vaskar fram lämpligt fordon? Jag kan i övrigt agera Reseledare™ Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Jaha, hela diskussionen kom ju upp för att DU hade lämpligt fordon?? Citera
TotalFarsa Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2011 Jaha, hela diskussionen kom ju upp för att DU hade lämpligt fordon?? Jo, men Crappy har uttryckligen sagt att jag alltid ska kolla med honom först och har han tillgång till nåt så är det säkert billigare än från min uthyrare. Citera
Dybelius Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Fast förresten, jag har varit nyfiken ett tag. Att du ger dig på Klyka, Jennez, Valterego osv kan jag förstå, eftersom de inte kan försvara sig och du får känna dig manlig då. Men varför mig (eller ett bättre exempel: Ola) som öht inte bryr sig? Det stämmer liksom inte in på din image som patologisk rättshaverist. Skrev någon precis att Ola inte bryr sig om kritik? I så fall var det väldigt roligt. För det var väl ironi? Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Skrev någon precis att Ola inte bryr sig om kritik? I så fall var det väldigt roligt. För det var väl ironi? Oj, finfrämmat i tråden! Jag hoppas verkligen inte du missat den här turren! Du brukar ju klaga över att jag inte bjuder in dig via personliga sms, FB-invites å liknande... Citera
devalanteriel Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Skrev någon precis att Ola inte bryr sig om kritik? I så fall var det väldigt roligt. För det var väl ironi? Nej, det skrev jag inte. Edit: Men jag ser din poäng. Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Nej, det skrev jag inte. Nej, det skrev du inte. Dybban måste ha läst ditt inlägg lite väl snabbt... Citera
Crappy Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Nawwww Öppnar brevlådan, och var ligger där? En DVD skiva från godingen TF. En DVD med massor av film. Sådana där små korta filmer ni vet som folk laddar upp på div sidor Detta var med Lydia. Tack TF Citera
affe2000 Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Och eftersom den här dagboken inte är forumet för just denna spännande frågeställning så kan ni ju ta den nån annanstans? Allt medans mike fiskar inbjudan. Vafan, känner du dig utanför micke? Ska jag komma upp och kramas? Alltså, är det verkligen så mycket forumaction nu för tiden att man har rätt att bara gå in och döda sådär. Och var finns den i så fall? Nawwww Öppnar brevlådan, och var ligger där? En DVD skiva från godingen TF. En DVD med massor av film. Sådana där små korta filmer ni vet som folk laddar upp på div sidor Detta var med Lydia. Tack TF Hemmagjord porr? Citera
Klyka Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Jag har missat sammanhanget här, men: Fast förresten, jag har varit nyfiken ett tag. Att du ger dig på Klyka, Jennez, Valterego osv kan jag förstå, eftersom de inte kan försvara sig och du får känna dig manlig då. Jag är väl medveten om att mitt röda bälte i karate bara betyder att jag är legitimerad luftförflyttare (rött är näst sämst i shotokan), men försvara mig kan jag. Antingen genom att springa (jag springer jääävligt snabbt) eller att skjuta irriterande myggor med verbala kanoner. Huruvida jag gör det väl är en annan femma. Vad menar pingvinen? Roffe är väl aldrig svår för någon med stringensens gåva att försvara sig mot? Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Vad menar pingvinen? Roffe är väl aldrig svår för någon med stringensens gåva att försvara sig mot? Kan inte ens se att pingvinen nämnt Roffe öht i den här db:n men jag kanske har missat nåt? Citera
Klyka Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Kan inte ens se att pingvinen nämnt Roffe öht i den här db:n men jag kanske har missat nåt? Det finns minst två pingviner på detta forum. Dels en fyllepingvin och dels den pingvin jag citerade. Prova det citerade inlägget. Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Det finns minst två pingviner på detta forum. Dels en fyllepingvin och dels den pingvin jag citerade. Prova det citerade inlägget. För mig finns bara EN pingvin. Citera
Dybelius Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Oj, finfrämmat i tråden! Jag hoppas verkligen inte du missat den här turren! Du brukar ju klaga över att jag inte bjuder in dig via personliga sms, FB-invites å liknande... Äntligen en inbjudan till en turre helt i min smak. Jag kollar kalendern. Citera
TotalFarsa Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2011 Alltså, är det verkligen så mycket forumaction nu för tiden att man har rätt att bara gå in och döda sådär. Och var finns den i så fall?Nu när du säger det borde jag väl ha en infraction för det där. Hemmagjord porr?Crappy är numera så gammal att hans hjärta bara orkar med softpr0n ala Emanuelle och: Klyka, du är TF. Tillbaka från valberedningsmöte. Nu börjar den roliga processen med att ringa runt till kidsens päron och tjata hål i huvudet på dom. Ugh. Citera
Drunken_Penguin Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Grymt bra faktiskt, skrev du den själv? Yes. Annars hade jag creddat författaren ofc. För mig finns bara EN pingvin. Citera
MikeTime Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Kom hem från jobbet igår till ett mörkt och väldigt kallt hus. En av huvudsäkringarna hade gått så det var bara att byta den. Tyvärr var problemet större än så, verkar som tryckströmbrytaren till vattenpumpen har gett sig så nu har jag inget vatten... Citera
Saint_Bjorn Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Trist. Du kanske gick emot någon högre och starkare makt när du köpte den där diskmaskinen? Citera
MikeTime Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Ifall någon undrar; kaffe bryggt på smält snö smakar inte alls lika bra som kaffe gjort på äkta kranvatten... Börjar känna mig som jm_j fast i mitt fall saknas inte el. Bara vatten. Citera
Galvanizer Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 ...och då har du fått, ny vit, nysnö sen Berga Open hoppas jag!? Citera
MikeTime Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 ...visste det var nåt fel... Citera
Drunken_Penguin Postad 16 Februari , 2011 Rapport Postad 16 Februari , 2011 Äkta kranvatten, bara det bästa är gott nog. Citera
TotalFarsa Postad 16 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2011 Något är seriöst fakked app med mitt mastercard. Kan inte användas på NB och kan inte användas på DC Citera
Recommended Posts