Crappy Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Suck Skulle JAG vinna 1300 en kväll skulle jag vara mer ödmjuk. Nu kommer det aldrig hända, men ändå Citera
MikeTime Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Pluswhine? MTT-whine. SuckSkulle JAG vinna 1300 en kväll skulle jag vara mer ödmjuk. Nu kommer det aldrig hända, men ändå Jag vill för en gångs skull springa bra på en MTT. Cg är ju bara tur... Citera
MikeTime Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Oj vad man springer bra. Slutade typ 289/1850 i en 5Kgtd på Stars som jag reggade samtidigt som Blom-turren. Plussade makalösa $3. Edit: Samtidigt som jag klarade av Bloons3, hard level... Citera
MikeTime Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Postad 16 Augusti , 2011 Äntligen!! ...som Gert skulle sagt. 15/8 +1.100:- (MTT) Citera
Crappy Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Postad 16 Augusti , 2011 Varians? (Då menar jag tidigare såklart) Citera
MikeTime Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Postad 16 Augusti , 2011 Varians? (Då menar jag tidigare menar jag såklart) Citera
MikeTime Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Postad 18 Augusti , 2011 Blev trea igår. Gav dock inget eftersom det vare en livesatellit med bara 2 platser. Nöjd ändå med mitt spel. 17/8 -300:- (MTT) Citera
TotalFarsa Postad 19 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2011 [X] Sagt upp mig [X] Flyttar till Norge om ett par månader, med la familia [X] Körde förra veckan 60 mil ToR till mike för att lira poker, på en arbetsdag [X] Köpt Uncharted 2 [X] Köpt Crysis 2 [X] Bytte in dotterns DSiXL mot ett sprillans 3DS och la 399 emellan, på Game.se. Heja Citera
Crappy Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Postad 19 Augusti , 2011 [X] Sagt upp mig Pokerpro? [X] Flyttar till Norge om ett par månader, med la familia [X] Körde förra veckan 60 mil ToR till mike för att lira poker, på en arbetsdag [X] Köpt Uncharted 2 Bahh spela poker istället[X] Köpt Crysis 2 Se ovanstående [X] Bytte in dotterns DSiXL mot ett sprillans 3DS och la 399 emellan, på Game.se. Se ovanståendeHeja Heja Citera
kossan Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Postad 19 Augusti , 2011 [X] Sagt upp mig[X] Flyttar till Norge om ett par månader, med la familia [X] Körde förra veckan 60 mil ToR till mike för att lira poker, på en arbetsdag [X] Köpt Uncharted 2 [X] Köpt Crysis 2 [X] Bytte in dotterns DSiXL mot ett sprillans 3DS och la 399 emellan, på Game.se. Heja Inte helt oväntat med tanke på Norges problem med Nazizombies. Fick du en bra deal? Citera
MikeTime Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Inte helt oväntat med tanke på Norges problem med Nazizombies. Citera
TotalFarsa Postad 19 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Pokerpro? Bahh spela poker istället Se ovanstående Se ovanstående Heja Inte vara ledsen i ögat. Bro-love funkar på avstånd och till skillnad från strålning så avtar den inte med kvadraten på avståndet (eller hur det nu var) Inte helt oväntat med tanke på Norges problem med Nazizombies.Förr eller senare bryter zombiepidemien ut och då är det bra att bo i ett folktomt område = mindre braaaains att jaga. Fick du en bra deal?För att vara en bostadsaffär i rådande klimat så ja, det var ok Citera
hubbahubba Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Förr eller senare bryter zombiepidemien ut och då är det bra att bo i ett folktomt område = mindre braaaains att jaga. Nu verkar du utgå från att du inte kommer att bli infekterad. I värsta fall blir du nu en svältande zombie. Citera
TotalFarsa Postad 19 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Nu verkar du utgå från att du inte kommer att bli infekterad. I värsta fall blir du nu en svältande zombie.Allmänna konsensus verkar vara att jag inte har mycket till hjärna att infektera. Citera
MikeTime Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Hm, Trolljägaren lär man ju se! Citera
MikeTime Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Nu har man, likt Heltok, lagt petflaskor med vatten i frysen. Inte för att använda utvärtes men för att ha tillgång till iskallt vatten under den kommande 125 mil långa Tysklandstrippen som påbörjas om några timmar. Kaffe, Red Bull och godis är också fixat. Billig öl och sprit, here I come! Citera
TotalFarsa Postad 19 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Nu har man, likt Heltok, lagt petflaskor med vatten i frysen. Inte för att använda utvärtes men för att ha tillgång till iskallt vatten under den kommande 125 mil långa Tysklandstrippen som påbörjas om några timmar.Kaffe, Red Bull och godis är också fixat. Billig öl och sprit, here I come! Själva fan att ni tar inlandsvägen när du kunde haft pisse-/kaffepaus bei uns. Citera
MikeTime Postad 19 Augusti , 2011 Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Själva fan att ni tar inlandsvägen när du kunde haft pisse-/kaffepaus bei uns. Hm, 53 km extra omväg samt att det är jäkligt få ställen med 120-vägar ner till dig... Sry. Citera
TotalFarsa Postad 19 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2011 Hm, 53 km extra omväg samt att det är jäkligt få ställen med 120-vägar ner till dig... Sry. Bah! Från Alingsås har du ju 150km/h-väg hela vägen till malmö Citera
Recommended Posts