MacDaddy Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Funkar tableninja på pokerstars france? Citera
apekatt Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Ja, så länge man bara har en stars-klient uppe. Citera
Aeis Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Är fransmännen verkligen så dåliga att det kompenserar den extra raken? Citera
apekatt Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Har fått massa problem med mitt vanliga PS-konto nu efter jag öppnade ett konto på pokerstars.fr. Får man inte ha konto på båda sidorna eller vad är de frågan om? Känns ju rätt korkat gjort av mig iom att jag har whopping 27 Euro på Pokerstars.fr.... Citera
Soni Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Räknas moneybookers som ett EU konto? Citera
MacDaddy Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 Ja, så länge man bara har en stars-klient uppe. jag har en äldre version av tableninja, ca ett sex månader gammal. Men den verkar inte funka. Måste betala för att få den uppdaterad men vill gärna va säker på att den kommer funka isf Citera
Recommended Posts