Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Nice. Kanske ska göra ett nytt försök.

Jag bojkottade sidan i flera år då jag tyckte dom behandlade oss "gamla trogna spelare" grisigt då alla nya spelare fick RB men inte vi som varit där i flera år. Mailade dom då&då och blev för några månader sen erbjuden "cashback" 27% :)

Postad
"gamla trogna spelare"

Det kanske var för att ni var gamla och just trogna. Man behöver inte locka en trogen kund med rabatter, det vore ju rent av dumt. Om man inte bedömer att det skulle leda till att kunden börjar "konsumera" så mycket mer att man tjänar mer på det, men de har väl inte gjort den bedömningen.

Postad
Det kanske var för att ni var gamla och just trogna. Man behöver inte locka en trogen kund med rabatter, det vore ju rent av dumt. Om man inte bedömer att det skulle leda till att kunden börjar "konsumera" så mycket mer att man tjänar mer på det, men de har väl inte gjort den bedömningen.

Sant så är det ju. Men man kan ju belöna trogna kunder med. Är du en bra kund hos ett företag så får du ofta bra rabatter/erbjudande just för att du är en viktig och bra kund som dom gärna vill behålla. Det tycker jag dom glömde.

Postad

Jo det kan hända att de skulle tjänat mer på det än de skulle förlorat. Jag har också drabbats av den tanken till och från, men för det mesta lutar jag åt att tro att de vet vad de håller på med. :mrgreen: