Hjulapan Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Fiskarna har svårt att hantera multi. Händerna tar tid. Citera
Iinkan Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Är det ens värt att spela brawl idag om man bara har rulle till single entry? Citera
Hjulapan Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Nää, känns obligatoriskt att köpa in sig max i Entry-turneringarna. Bättre att satsa på nåt som multiplicerat med 4 ger 240. Citera
HataSKV Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Har börjat gilla det här nu, tomtarna verkar inte ha några problem att köpa in sig mer än en gång, kombinerat med rush är det helt underbart IMO. Citera
Kallekula19 Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 MJ jag har nu fått RB av FT efter många års tjat Citera
MJ Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 MJ jag har nu fått RB av FT efter många års tjat Nice. Kanske ska göra ett nytt försök. Citera
Kallekula19 Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Nice. Kanske ska göra ett nytt försök. Jag bojkottade sidan i flera år då jag tyckte dom behandlade oss "gamla trogna spelare" grisigt då alla nya spelare fick RB men inte vi som varit där i flera år. Mailade dom då&då och blev för några månader sen erbjuden "cashback" 27% Citera
Klyka Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 "gamla trogna spelare" Det kanske var för att ni var gamla och just trogna. Man behöver inte locka en trogen kund med rabatter, det vore ju rent av dumt. Om man inte bedömer att det skulle leda till att kunden börjar "konsumera" så mycket mer att man tjänar mer på det, men de har väl inte gjort den bedömningen. Citera
Kallekula19 Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Det kanske var för att ni var gamla och just trogna. Man behöver inte locka en trogen kund med rabatter, det vore ju rent av dumt. Om man inte bedömer att det skulle leda till att kunden börjar "konsumera" så mycket mer att man tjänar mer på det, men de har väl inte gjort den bedömningen. Sant så är det ju. Men man kan ju belöna trogna kunder med. Är du en bra kund hos ett företag så får du ofta bra rabatter/erbjudande just för att du är en viktig och bra kund som dom gärna vill behålla. Det tycker jag dom glömde. Citera
Klyka Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Jo det kan hända att de skulle tjänat mer på det än de skulle förlorat. Jag har också drabbats av den tanken till och från, men för det mesta lutar jag åt att tro att de vet vad de håller på med. Citera
Recommended Posts