Imfromsweden Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 momentum? va? 3bet>fold>syn imo. Meh, känns som att syn måste vara bättre än fold iaf, åtminstone mot majoriteten av regs. Citera
GG Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 momentum? bhahahahahahahhahahhahahhahaha Citera
Iggan Postad 18 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2011 3bet>fold>syn imo. Fold kan väl inte vara bättre än syn. Jag 3bettar de flesta ggrna men valde att syna nu. Citera
Burning Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Fold kan väl inte vara bättre än syn. Jag 3bettar de flesta ggrna men valde att syna nu. Varför valde du att syna just denna gången? Citera
Iggan Postad 18 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2011 Varför valde du att syna just denna gången? För han öppnar 2,5bb i btn och jag får bättre syn och så synar jag KQ, KJ ibland annars också. bhahahahahahahhahahhahahhahaha Vad hade legenden gretko gjort på river? Citera
hampulito Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Vem fan bryr sig? Det är micro-stakes vi pratar om. Rädd för att han ska lista ut att du förmodligen inte skulle betta halva potten om du hade färgen, och dra sin K9 till en bluff eller? Tycker att det här balans-snacket börjar nästan bli lite löjligt. Ja jag räknar med att det fins folk på nl20 eller vad fan det var för nivå som gör om kx,qt till bluff här, om han har så uppenbara seizingtells att han betar halvpott med händer han viker och nära pot med händer han inte viker. Det är ju knappast att gå till överdrift att säga att man åtminstone ska balansera sina betsizes? Citera
Recommended Posts