youngprofitable Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Ongames mjukvara är ju överlägsen! Ta bort show avatars och lägg till 4 colour deck bara. Tror helt ärligt att jag ogillade den från början också, men så är det ju med alla klienter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Ongames mjukvara är ju överlägsen! Ta bort show avatars och lägg till 4 colour deck bara. Tror helt ärligt att jag ogillade den från början också, men så är det ju med alla klienter... + på ta bort avatars o 4 color deck, siza till minsta, bort med chatfönstret så har det en hysfat clean miniview look. det var värre förr på snabbhetsfronten etc också, korten kom söligare, delades söligare, allins gav en tiltande känsla då korten dröjde. Nu går allt mkt snabbare, vad de däremot lyckades fucka upp royally i den uppdateringen var betsizingen. Förr klicka jag alltid den knapp som var lämplig(halvpott, 3/4 etc) sedan 1 scroll-up/ner för min betsizing vid cbets etc nu går de typ inte använda sig av några latmansmetoder utan man måste typ skriva in alla gånger för att de inte skall bli åt helvete fel. vid t.ex 3bets pre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikgw Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 http://grinders.org/poker/showthread.php?t=2524 Bra mod. Och nej, ongames mjukvara är inte överlägsen. Den känns designad för att göra det så svårt som möjligt för oss användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 4 color decks är väl för färgblinda typ, enormt störande och fult imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Ongames mjukvara är ju överlägsen! Ta bort show avatars och lägg till 4 colour deck bara. Tror helt ärligt att jag ogillade den från början också, men så är det ju med alla klienter... Jepp, håller med, prova köra samma size som ongames minsta i vilken annan klient som helst och det är omöjligt. Detta är också oerhört viktigt för mig för att kunna köra utan överlapp. Mycket renare interface överlag om man tar bort alla grafiska inställningar, lag som folk pratar om vet jag inte alls vad de menar men säkert mest för de som kör med HUD. Avsaknaden av waitinglist och möjligheten att sätta sig direkt i lobbyn är också grymma funktioner. Negativt är väl ingen autoreload, timebank och de faktum att det är 10 säten på 5-max bord och det gör att målet ofta blir lite väl uppenbart. De förstnämna är dock saker man vänjer sig vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 4 color decks är väl för färgblinda typ, enormt störande och fult imo 4färgskortlek är väl bland det bästa som hänt pokern nånsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Jepp, håller med, prova köra samma size som ongames minsta i vilken annan klient som helst och det är omöjligt. Detta är också oerhört viktigt för mig för att kunna köra utan överlapp. Mycket renare interface överlag om man tar bort alla grafiska inställningar, lag som folk pratar om vet jag inte alls vad de menar men säkert mest för de som kör med HUD. Avsaknaden av waitinglist och möjligheten att sätta sig direkt i lobbyn är också grymma funktioner. Negativt är väl ingen autoreload, timebank och de faktum att det är 10 säten på 5-max bord och det gör att målet ofta blir lite väl uppenbart. De förstnämna är dock saker man vänjer sig vid. lagen är helt borta med den nya uppdateringen oavsett dator typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 4 color decks är väl för färgblinda typ, enormt störande och fult imo Rödgrön färgblindhet är den vanligaste så jag misstänker att det inte är för färgblinda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 4 color decks är väl för färgblinda typ, enormt störande och fult imo framförallt är det svårare att få färg med 4färgslek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 framförallt är det svårare att få färg med 4färgslek. Tycker du? Jag tycker det är en jävla massa färger med 4-färgs lek... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 framförallt är det svårare att få färg med 4färgslek. Synd att färgen gul inte finns med i leken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 4färgskortlek är väl bland det bästa som hänt pokern nånsin. utveckla gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Okej tack, ska testa! Skolavslutning idag! Tvåan avklarad! Så lär ju inte bli nån poker idag (eller imorrn, hehe ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 utveckla gärna 4-färgslek är bra för att man foldar lite oftare 1-gappers och offsuit connecters preflop för att de ser inte lika bra ut. 7d 5h exempelvis-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 4färgskortlek är väl bland det bästa som hänt pokern nånsin. +1, framför allt plon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 Är det inte som så att detta med 4färgs-lek också måste ses i funktion utav hur många bord som spelas samtidigt? För en som mig, där det max är två bord uppe samtidigt är ju risken typ noll att man inte ser skillnad på vad som ligger. Skulle va på fyllan möjligen, men då är det större saker än 4färgslek som betyder åt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 4färgskortlek är väl bland det bästa som hänt pokern nånsin. +1. Föredrar det live också. Kan iofs bero på att ölintaget live är ganska betydande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 usch idag mår jag verllingen tdålig på riktigt. Imorgon kommer inte lbi roligt känner ajg. Ska ta råden ocgh diricka massor med vatten idag kväll, så kabnske man kan lindre något iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 usch idag mår jag verllingen tdålig på riktigt. Imorgon kommer inte lbi roligt känner ajg. Ska ta råden ocgh diricka massor med vatten idag kväll, så kabnske man kan lindre något iaf. Bara så att du kan se just hur illa det var.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 +1. Föredrar det live också. Kan iofs bero på att ölintaget live är ganska betydande... Finns det kortlekar med fyrfärg alltså? Pratade nämligen med en polare igår om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 usch idag mår jag verllingen tdålig på riktigt. Imorgon kommer inte lbi roligt känner ajg. Ska ta råden ocgh diricka massor med vatten idag kväll, så kabnske man kan lindre något iaf. Kl 00.00 känns tidigt för ångesten och dyl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Juni , 2011 Rapport Share Postad 15 Juni , 2011 utveckla gärna Betydligt mindre risk att se fel på färg, säger väl allt. Varför skulle man välja ett alternativ som ger större risk att göra fel? Finns det kortlekar med fyrfärg alltså? Pratade nämligen med en polare igår om det. Yepp finns. Guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 Juni , 2011 Rapport Share Postad 16 Juni , 2011 Finns det kortlekar med fyrfärg alltså? Pratade nämligen med en polare igår om det. Copaq: http://www.pokermannen.se/?page=products&category=Kortlekar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 16 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2011 Bara så att du kan se just hur illa det var.. ^^ Kl 00.00 känns tidigt för ångesten och dyl Haha, japp, aja, börjar man klockan 18.00, så slutar det så Tror faktiskt vatten-tricket funkade, mår inte så dåligt idag. Kanske tom kan spela lite poker idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 Juni , 2011 Rapport Share Postad 16 Juni , 2011 Du är nog fortfarande full. Vänta bara till lunchsnåret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts