DjLuppy Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 oj oj oj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 haha okej, säg till när du bestämt dig om jag är bra eller inte så jag vet mår illa över att bli jämförd med durrr faktiskt. men det kom iofs från en som hånade mig för jag checksynade topset ett par ggr. skrev min adress i pm. adda mig annars om det inte funkat! försökt adda dig. ska iväg på bio nu, hörs kanske senare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 han bara randomly clickar knappar This. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Odi profanum vulgus et aceo 25-50 pls knowlost8kz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 emop1 är nog den jag känner som är längst ifrån att "randomly klicka knappar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Har den tshirten i svart. Har faktist aldrig varit rungood när jag suttit i den. fast jag gillar den ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 emop1 är nog den jag känner som är längst ifrån att "randomly klicka knappar" Sköna vids på PC..... HE HE HE.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Oki, har lust att lira nu, nån som har lust? Emop1 är inte tillbaka än Vem som helst, jag är confirmed fish i HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Har den tshirten i svart. Har faktist aldrig varit rungood när jag suttit i den. fast jag gillar den ändå Har den i vitt och det stämmer in förvånansvärt bra 12bi över ev and counting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Oki, har lust att lira nu, nån som har lust? Emop1 är inte tillbaka än Har du PP account så kör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Nejmen för för sista gången: Jag har BARA Ipoker och FTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Nejmen för för sista gången: Jag har BARA Ipoker och FTP. Ok kanske kan deposita men har dålig koll på amex black limitsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Gogogogoogogogogogo Hur lång tid tare typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Gogogogoogogogogogo Hur lång tid tare typ? Kan flippa 5k på party dirre om du har lust Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Vad bra, för jag har ju pengar på party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Jag tar gärna en match, pma ditt nick på FTP... Helst NL400 dock, var några månader sen jag lirade HU nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 600 iaf? oh, eller 400nl deep/ante? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Jag börjar på 400, kan gå upp om det känns bekvämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 okidoki. Gå o sätt dig, gogogoogogog Visst ja, pma nick också så jag vet vem jag ska leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Oki, nu kör vi Jodi leder redan med +1k, då han satte sig vid mitt 1knl bord för att försöka få min uppmärkhet, och fick flush over flush på första handen, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 PM:a nick IFS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 MEN GUD jag e alltid online och du kan mina nick bara sätt dej och fråga om match... varför spammar vidare här.............................. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Jag sprang bra och IFS foldade. ca 3k+, 5bi NL400 och 1bi NL1k. Tur > 2+2 Skillz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Sköna vids på PC..... HE HE HE.... lol njaa.. osäker på om du öht var seriös men de är nog inget vidare bra. Var rätt kass när de gjordes iaf, vilket väl säkert är två år sen eller så nu. Sen såldes campus och de nya ägarna köpte upp företaget och fick då på något sätt videosarna inbakade, och släpper de nu igen. Många som förvirrats av detta och tror att jag, punken, ivar m.fl fortfarande är inblandade i campus o spelar nya videos men så är absolut icke fallet. För min del var pokercampus-tiden en stor episk fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts